Netum laajentaa Hämeenlinnaan – uusi toimipiste Innoparkissa

IT-palvelutalo Netum Group Oyj on avannut uuden toimipisteen Hämeenlinnan Innoparkiin. Uuden toimipisteen myötä Netumilla on toimitiloja jo kuudessa kaupungissa. Nykyaikaiset ja muunneltavat toimitilat sijaitsevat näkyvällä paikalla Visamäen korkeakoulukeskuksen kampusalueella hyvien kulkuyhteyksien äärellä.

Hämeenlinnan uusi toimipiste on luonnollinen jatkumo Netumin laajentumiselle. Tähän asti Netumilla on ollut toimipisteitä Helsingissä, Tampereella, Turussa, Porissa ja Jyväskylässä, mutta etätyöntekijöitä löytyy kuitenkin ympäri Suomen. Terveellinen ja turvallinen työympäristö sekä yhteisöllisyys tukevat työhyvinvointia ja haluamme tarjota työntekijöillemme mahdollisuuden tehdä töitä myös konttorilta, jos työntekijä näin itse haluaa. Tiiviin rekrytoinnin myötä tarve ja todennäköisyys laajentumiselle kasvaa myös jatkossa.

”Hämeenlinnassa tai sen lähettyvillä asuu jo useita netumilaisia ja uusia työntekijöitä rekrytoidaan jatkuvasti lisää. Lisäksi kaupungin elinvoimaisuus ja keskeinen sijainti Suomen kasvukäytävällä toimivat erinomaisena perusteena toimipisteen perustamiselle”, Netumin toimitusjohtaja Matti Mujunen toteaa. ”Uudet toimitilat ovat muunneltavissa helposti kasvutarpeiden mukaan ja tilat on otettu netumilaisten keskuudessa ilolla vastaan”, Mujunen jatkaa.

Viihtyisä ja yhteisöllinen Innopark on erittäin toimiva ratkaisu kasvuyritykselle ja tiloista löytyy useita muitakin IT-alan yrityksiä. Vieressä sijaitseva Hämeen Ammattikorkeakoulu (HAMK) lisää mahdollisuuksia myös opiskelijayhteistyölle. Innopark sijaitsee osoitteessa Vankanlähde 7.

Lisätietoja antavat: