Netum on Diviconin uusi kumppani

Netum Oy ja Divicon Oy ovat 30.12.2021 solmineet yhteistyösopimuksen Divicon Radi-Cal SaaS-palvelun tuottamisesta diagnostisten näyttöjen elinkaarenhallintaan. Palvelussa hyödynnetään laajasti IT-laiteomaisuuden elinkaarenhallintaan keskittyvää Netum DUX -ratkaisua. Netum tuottaa jatkossa myös laiteomaisuuden kartoitukseen ja kehittämiseen liittyvät konsultointipalvelut.

”Kumppanuus Diviconin kanssa on merkittävä askel Netum DUXille. Sen käyttöä voidaan laajentaa asiakkaiden diagnostisten näyttöjen lisäksi koskemaan myös terveydenhuollon muita laitteita ja IT-laiteomaisuutta”, kommentoi Netum Groupin toimitusjohtaja Matti Mujunen.

”Olemme erittäin iloisia tästä kumppanuudesta. Netumin kanssa pystymme tarjoamaan asiakkaillemme diagnostisten näyttöjen ajantasaisen etälaadunvalvonnan lisäksi myös entistäkin kattavampaa näyttöjen ja muiden IT-laitteiden elinkaarenhallintaa”, sanoo Marek Davidjuk, Diviconin myyntijohtaja.

Lisätietoja antavat:

Divicon Oy
Marek Davidjuk, myyntijohtaja

Netum Group Oyj on kannattavasti kasvava IT-palvelutalo, jolla on yli 20 vuoden kokemus vaativista IT-hankkeista. Yhtiö palvelee julkishallintoa ja yritysasiakkaita Legacy to Digi® -konseptilla, joka yhdistää käytössä olevat perinteiset tietotekniikkaratkaisut uusimpiin digitaalisiin sovelluksiin – vastuullisesti ja turvallisesti. Netumin tavoitteena on olla alansa luotetuin kumppani ja halutuin työnantaja. Netumin palveluihin kuuluvat digipalveluiden kehitys, järjestelmien jatkuvuuspalvelut, integraatiopalvelut, kyberturvallisuuspalvelut sekä johdon konsultointipalvelut. Lisäksi yhtiöllä on kaksi omaa SaaS-palveluna tarjottavaa ohjelmistoa, määrämuotoisten aineistojen testausalusta Truugo ja IT-omaisuudenhallintajärjestelmä Netum DUX. Netum-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 17,5 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa työskentelee yli 200 henkilöä Suomessa.

Divicon Oy lyhyesti

Divicon Oy on Suomessa toimiva Eizon virallinen jälleenmyyjä ja teknologiayritys, joka toimittaa myös kuukausihintaisena palveluna diagnostisia näyttöjä. Yhtiö on perustettu vuonna 2012. Tuomme ensiluokkaista teknistä osaamista ja huippulaatuisia laitteita loppuasiakkaidemme saataville yhteistyössä sopimustoimittajien, jälleenmyyjien ja in-house-yhtiöiden kanssa.

www.divicon.fi

Netum is Divicon's new partner13.1.2022 11:00:00 EET | Press release

Netum Oy and Divicon Oy have signed a cooperation agreement on 30 December 2021 to provide Divicon's Radi-Cal SaaS service for diagnostic display lifecycle management. The service makes extensive use of the Netum DUX solution, which focuses on lifecycle management of IT hardware assets. Netum will also provide consulting services related to the mapping and development of hardware assets in the future. "The partnership with Divicon is a significant step for Netum DUX. In addition to customer diagnostic displays, its use can be expanded to include other healthcare equipment and IT hardware assets," says Matti Mujunen, CEO of Netum Group. "We are very happy about this partnership. With Netum, we are able to offer our customers not only up-to-date remote quality control of diagnostic displays, but also even more comprehensive lifecycle management of displays and other IT hardware," comments Marek Davidjuk, Divicon’s Sales Director. For additional information, please contact: Netum Group Pl

Vahvasti kasvava IT-palvelutalo Netum suunnittelee listautumista Nasdaq Helsingin First North Growth Market -markkinapaikalle28.1.2021 07:45:00 EET | Tiedote

Netum on yksi johtavista valtionhallinnon tietotekniikkaratkaisujen toimittajista Suomessa, ja yhtiöllä on yli 20 vuoden kokemus suuryritysten ja julkishallinnon vaativista tietotekniikkahankkeista. Yhtiö palvelee julkishallintoa sekä yritysasiakkaita Legacy to Digi -konseptilla, joka yhdistää käytössä olevat perinteiset tietotekniikkaratkaisut uusimpiin digitaalisiin sovelluksiin. Netumin tavoitteena on olla alan luotetuin kumppani ja halutuin työnantaja. Kasvustrategiansa toteuttamista vauhdittaakseen Netum suunnittelee listautumista Nasdaq Helsingin First North Growth Market -markkinapaikalle.