Netum on voittanut 2M-IT Oy:n kilpailutukset BI- ja DW-asiantuntijapalveluista sote-sektorille

IT-palvelutalo Netum jatkaa kasvuaan sote-sektorilla. Netum on voittanut 2M-IT Oy:n kilpailutukset tietovarastoinnin (DW) sekä raportointi-, visualisointi ja analytiikkapalveluiden (BI) asiantuntijapalveluista sosiaali- ja terveydenhuollon toiminnan kehittämiseen.

2M-IT Oy haki kilpailutuksella tietojohtamisen asiantuntijoita, jotka toimivat osana 2M-IT:n asiakasomistajilleen tuottamia ja hallinnoimia palvelukokonaisuuksia tai palveluita. Hankintatarve liittyy hyvinvointialueiden perustamisesta aiheutuviin maakunnallisiin ICT-muutosohjelmiin, joiden puitteissa 2M-IT Oy tuottaa omistaja-asiakkailleen sosiaali- ja terveydenhuollon konsultointi- ja tietojärjestelmäpalveluita. 2M-IT:n asiakkaisiin kuuluu 13 hyvinvointialuetta.

”Olemme erittäin tyytyväisiä siitä, että syvä asiantuntemuksemme ja kokemuksemme tietojohtamisesta ja siihen liittyvistä moderneista tietovarasto- sekä raportointiratkaisuista ovat vahvaa valuuttaa kilpailutuksissa”, sanoo Altti Raali, Netum Oy:n toimitusjohtaja. ”On hienoa tulla valituksi sotepalveluiden kehityshankkeisiin ja vahvistaa asemaamme hyvinvointialueiden kehittämisessä ja eteenpäin viemisessä”, Raali jatkaa.

Asiantuntijapalvelusopimukset ovat voimassa neljä (4) vuotta. Hankintapäätökset ovat lainvoimaisia hankintalain mukaisen valitusajan päätyttyä.

Lisätietoja antavat:

Netum Oy
Altti Raali, toimitusjohtaja
altti.raali@netum.fi

Netum Group Oyj on kannattavasti kasvava IT-palvelutalo, jolla on yli 20 vuoden kokemus vaativista IT-hankkeista. Yhtiö palvelee julkishallintoa ja yritysasiakkaita Legacy to Digi® -konseptilla, joka yhdistää käytössä olevat perinteiset tietotekniikkaratkaisut uusimpiin digitaalisiin sovelluksiin – vastuullisesti ja turvallisesti. Netumin tavoitteena on olla alansa luotetuin kumppani ja halutuin työnantaja. Netumin palveluihin kuuluvat digipalveluiden kehitys, järjestelmien jatkuvuuspalvelut, integraatiopalvelut, kyberturvallisuuspalvelut sekä johdon konsultointipalvelut. Lisäksi yhtiöllä on kaksi omaa SaaS-palveluna tarjottavaa ohjelmistoa, määrämuotoisten aineistojen testausalusta Truugo ja IT-omaisuudenhallintajärjestelmä Netum DUX. Netum-konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 22,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee yli 260 henkilöä Suomessa.