Kopiosto

Neuvottelutulos operaattoreiden kanssa takaa ulkomaisten tv-kanavien näkymisen jatkossakin

Tekijänoikeusjärjestöt Kopiosto ja Teosto ovat sopineet FiComin edustamien operaattoreiden kanssa ulkomaisten tv-kanavien jakelusta kaapeli- ja iptv-verkoissa.

Neuvotteluissa oli kyse aiemman jakelulupasopimuksen päivityksestä, joka tehtiin viime vuoden kesäkuussa. Neuvotteluja käytiin tammikuussa hyvässä hengessä.

Sopimuksen myötä Suomessa paljon katseltujen ulkomaisten tv-kanavien jakelu kaapeli- ja iptv-verkoissa jatkuu keskeytyksettä. Tv-ohjelmien oikeudenhaltijat saavat jakelusta heille kuuluvat tekijänoikeuskorvaukset Kopioston ja Teoston kautta.

”Neuvottelutuloksen saaminen tässä asiassa on arvokasta. Haluamme olla mukana mahdollistamassa kuluttajille tärkeiden palvelujen tuottamisen vastuullisesti, tekijänoikeuksia kunnioittaen”, sanoo Kopioston toimitusjohtaja Valtteri Niiranen

Kopiosto
Hietaniemenkatu 2

09 431 521https://www.kopiosto.fi

Me Kopiostossa mahdollistamme tekijänoikeuden suojaamien julkaisujen ja audiovisuaalisten teosten vaivattoman ja vastuullisen käytön. Samalla varmistamme, että luovan alan ammattilaiset saavat heille kuuluvat korvaukset teostensa käytöstä. Olemme Suomen luovaa alaa kattavimmin edustava tekijänoikeusjärjestö.
www.kopiosto.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi