Newsec keskittyy entistä enemmän digitalisaatioon ja kestävään kehitykseen

Newsecin uusin lanseeraus, Newsec Digital Accelerator, vahvistaa Newsecin asemaa digitalisaation ja kestävän kehityksen saralla. Digital Acceleratoria johtamaan ja jatkamaan Newsecin pitkäjänteisen työn kehittämistä kiinteistöalan digitalisoimiseksi on nimitetty Christoffer Börjesson. Börjessonilla on laaja kokemus digitalisaatiosta, IoT:stä ja IT-turvallisuudesta kiinteistöalalla.

Christoffer Börjesson

”Innovaatioiden ja uusien teknisten ratkaisujen edelläkävijänä oleminen on ollut Newsecille keskeistä jo pitkään. Nyt tehostamme keskittymistämme tarjoamalla markkinoiden ylivoimaisesti digitaalisinta omaisuuden hallintaa. Odotamme innolla, että voimme Christofferin asiantuntemuksen avulla luoda suurta lisäarvoa asiakkaillemme mahdollistamalla heidän digitalisaatiomatkansa”, sanoo Newsecin toimitusjohtaja Patrik Attemark.

Newsec Digital Acceleratorin tarkoitus on tutkia uusia liiketoimintamalleja ja palveluita digitaalisen kiinteistön kehittämiseksi sekä Newsecin uusille että nykyisille asiakkaille.

”Haluamme auttaa asiakkaitamme muuttumaan kestävämmiksi sekä lisäämään tehokkuutta ja portfolioidensa arvoa. Digitaaliset ratkaisut antavat kiinteistöyrityksille mahdollisuuksia luoda käyttäjäystävällisempiä ja joustavampia ympäristöjä vuokralaisilleen ja vastata säädösten ja sijoittajien kasvaviin vaatimuksiin", toteaa Christoffer Börjesson, Newsec Digital Acceleratorin johtaja.

Median yhteyshenkilö:

Annika Wahlund, Director of PR & Media Relations, Newsec Group, annika.wahlund@newsec.com, press only: +46(0)8-454 40 94

Christoffer Börjesson

Newsec: Vuosi 2021 oli pohjoismaisille kiinteistömarkkinoille poikkeuksellisen vahva vuosi2.3.2022 11:32:08 EET | Tiedote

Talous on elpynyt ripeästi pandemian aiheuttaman pudotuksen jälkeen. Talouden nopea toipuminen näkyi myös kiinteistömarkkinoilla vuonna 2021 ja kiinteistökauppaa on käyty vilkkaasti. Kiinteistömarkkinoiden kaupankäyntivolyymi oli Pohjoismaissa ja Baltiassa ennätykselliset 77 miljardia euroa viime vuonna. Tämä jättää alueelle tavanomaisen 45–50 miljardin euron transaktiovolyymin selvästi varjoonsa. Vuosi 2022 jatkaa niin Pohjoismaiden kuin Suomen kiinteistömarkkinoiden osalta erittäin vahvasti.

Newsec ostaa yhden Baltian suurimmista kiinteistömanagereista BPT Real Estaten1.2.2022 15:01:56 EET | Tiedote

Newsec on ostanut BPT Real Estaten, yhden Baltian suurimmista kiinteistöjohtamispalveluita tarjoavasta yrityksestä, pääomarahastonhoitajalta Baltcapilta. BPT Real Estate omistaa samalla nimellä Liettuassa, Latviassa ja Virossa toimivat yhtiöt sekä enemmistöosuuden Baltian maissa rakennuttamisen projektinjohtopalveluita tarjoavasta Projectorista. Kaupan jälkeen Newsecistä tulee Baltian suurin riippumaton kiinteistömanageri.