Newsec on valittu vastaamaan NREPin kauppakeskus Arabian ja Duon kaupallisesta johtamisesta

Newsec ja NREP ovat aloittaneet yhteistyön Helsingin Arabiassa sijaitsevan kauppakeskus Arabian ja Tampereen Hervannassa sijaitsevan kauppakeskus Duon kaupallisen manageerauksen osalta.

Newsecin Jenna Vehka-aho ja Johanna Harjunmaa

NREPin kesällä 2019 hankkimat keskukset sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella ja ovat vahvoja päivittäistavarakauppavetoisia paikalliskeskuksia. Newsec vastaa Arabian ja Duon kaupallisesta johtamisesta ja markkinoinnista. Arabian kauppakeskuspäällikkönä toimii Johanna Harjunmaa ja Duon kauppakeskuspäällikkönä Jenna Vehka-aho.

– Olemme erittäin iloisia alkaneesta yhteistyöstä NREPin kanssa. NREP on aktiivinen omistaja ja yhteinen tavoitteemme on kehittää keskusten asiakaskokemusta ja profiloida keskukset palvelemaan yhä vahvemmin vaikutusalueensa asukkaita, kertoo Johanna Harjunmaa Newseciltä.

Keskusten profiloinnit on aloitettu kesällä tehdyillä asiakaskyselyillä, jotka toimivat pohjana keskusten konseptityölle. Tavoitteena on kehittää keskusten palvelutarjontaa ja yleisilmettä sekä parantaa viihtyisyyttä. Molemmille keskuksille luodaan omaleimainen ilme ja sen myötä vahvistetaan keskusten asemaa omilla alueillaan.

– Arabia ja Duo ovat molemmat kasvavilla ja kehittyvillä alueilla sijaitsevia arjen keskuksia, joilla on jo nyt vahvat kävijämäärät ja vakiintunut asiakaskunta. Uskomme, että yhdessä Newsecin ja muiden kumppaniemme kanssa pystymme kehittämään keskuksia palvelemaan alueen asukkaita vielä entistäkin paremmin, toteaa Anu Hulkkonen NREPiltä.

NREP hankki Arabian ja Duon kauppakeskukset kesäkuussa 2019 ja Newsecin ja NREPin välinen manageeraussopimus alkoi syyskuussa 2019.

Johanna Harjunmaa
Team Leader, kauppakeskustoiminnot
johanna.harjunmaa@newsec.fi

Anu Hulkkonen
Asset Manager
NREP
anhu@nrep.com

Newsecin Jenna Vehka-aho ja Johanna Harjunmaa

NREP on vuonna 2005 perustettu Pohjoismaiden johtava kiinteistösijoittaja ja -kehittäjä. Yhtiö hallinnoi 5 miljardin euron kiinteistövarallisuutta ja työllistää yli 170 asiantuntijaa Pohjoismaissa, joista yli 50 Suomessa. NREP toimii kaikissa tärkeimmissä kiinteistöalan segmenteissä: asunnot, toimistot, liiketilat, ja logistiikka. Kiinteistöjen omistamisen lisäksi NREP kehittää aktiivisesti kohteitaan tiiviissä yhteistyössä sidosryhmiensä kanssa.