Newsecin uusi ja terävämpi brändi julkaistu

Newsec uudistuu näyttääkseen tietä tulevaisuuteen, ja korostaa keskittymistään digitalisaatioon ja innovaatioihin. Päivitetyllä brändillä Newsec ottaa seuraavan askeleen jännittävällä kasvumatkallaan Euroopassa.

"Maailmanlaajuinen kehitys, mukaan lukien kiihtyvä digitalisaatio, energia- ja ympäristöhaasteet sekä kaupungeissa asuvien ja työskentelevien ihmisten määrän lisääntyminen, tekee tarjoamistamme palveluista merkityksellisempiä kuin koskaan. Innovaatioiden ja teknisten ratkaisujen johtajana toimiminen on ollut Newsecille avainasemassa pitkään. Olemme iloisia voidessamme olla mukana ajamassa kehitystä, ja otamme seuraavan askeleen, joka antaa yrityskuvalle selkeyttä", sanoo Newsecin toimitusjohtaja Patrik Attemark.

Vahvempi yhteinen identiteetti

Newsec on perustettu vuonna 1994 ja tämän jälkeen on tapahtunut paljon – nykyisin yhtiö on Pohjoismaiden ja Baltian suurin toimija. Yli 2 400 työntekijää neljällä liiketoiminta-alueella Property Asset Management, Advisory, Investment Management and Energy Transition työskentelee nyt vahvemman yhteisen identiteetin alla.

Energy Transition on uusi nimi Infrana aiemmin tunnetulle liiketoiminta-alueelle, ja se heijastaa Newsecin keskittymistä energiamarkkinoiden muutokseen, jossa yhtiö ottaa keskeisen roolin kiinteistöalan tukemisessa.

"Olemme ylpeitä perinnöstämme ja odotamme tässä vaiheessa kasvumme jatkua tavoitteenamme vakiinnuttaa Newsec johtavaksi toimijaksi Euroopassa. Tuomme mukanamme historiamme parhaat palat jatkaessamme matkaamme terävämmällä brändillä ja ilmeellä. Tulevien kuukausien aikana otamme asteittain askeleita uuteen suuntaan Newsec-brändin osalta”, Attemark jatkaa.

Virallisina niminä säilyvät Newsec ja Newsec AB.

Newsec keskittyy entistä enemmän digitalisaatioon ja kestävään kehitykseen20.4.2022 10:53:59 EEST | Tiedote

Newsecin uusin lanseeraus, Newsec Digital Accelerator, vahvistaa Newsecin asemaa digitalisaation ja kestävän kehityksen saralla. Digital Acceleratoria johtamaan ja jatkamaan Newsecin pitkäjänteisen työn kehittämistä kiinteistöalan digitalisoimiseksi on nimitetty Christoffer Börjesson. Börjessonilla on laaja kokemus digitalisaatiosta, IoT:stä ja IT-turvallisuudesta kiinteistöalalla.

Newsec: Vuosi 2021 oli pohjoismaisille kiinteistömarkkinoille poikkeuksellisen vahva vuosi2.3.2022 11:32:08 EET | Tiedote

Talous on elpynyt ripeästi pandemian aiheuttaman pudotuksen jälkeen. Talouden nopea toipuminen näkyi myös kiinteistömarkkinoilla vuonna 2021 ja kiinteistökauppaa on käyty vilkkaasti. Kiinteistömarkkinoiden kaupankäyntivolyymi oli Pohjoismaissa ja Baltiassa ennätykselliset 77 miljardia euroa viime vuonna. Tämä jättää alueelle tavanomaisen 45–50 miljardin euron transaktiovolyymin selvästi varjoonsa. Vuosi 2022 jatkaa niin Pohjoismaiden kuin Suomen kiinteistömarkkinoiden osalta erittäin vahvasti.