Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt useita uusia osaajia rakennusautomaatiourakointiin, talotekniikkaurakointiin ja energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin.

Assemblin on nimittänyt useita uusia osaajia

Samuel_Keto

Insinööri (AMK) Samuel Keto (s. 1993) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin projektinhoitajaksi. Keto työskentelee Helsingin sähköurakoinnissa ja hänen vastuualueinaan ovat Olympiastadionin projektinhoitotehtävät.

Valentin_Chepelev

Valentin Chepelev (s. 1994) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin insinööri- ja projektinhoitoharjoittelijaksi. Chepelev työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 13.5.2019. Chepelev opiskelee tällä hetkellä Metropolia Ammattikorkeakoulussa automaatiotekniikkaa. Chepelev on aikaisemmin työskennellyt automaatioasentajan perustutkinnon jälkeen automaatioasentajana Caverion Suomi Oy:ssä ja turvajärjestelmäasentajana Certego Oy:ssä.

mv_vanhakarhu

Automaatioinsinööri Mikko Vanhakarhu (s. 1981) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projektipäälliköksi. Vanhakarhu työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 1.4.2019. Vanhakarhu on aikaisemmin työskennellyt Assemblinilla (Arealtec Oy) vuosina 2006-2011 ja viimeiset vuodet hän on työskennellyt Sweco Talotekniikka Oy:ssä RAU-suunnittelun ja konsultointitehtävien parissa.

Katja_Ojala

Katja Ojala (s. 1994) on nimitetty Assemblinin Energiatehokkuus- ja Elinkaaripalveluihin energiamanageriksi. Ojala työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 13.5.2019. Ojala opiskelee Metropolia Ammattikorkeakoulussa energiatekniikkaa ja hän valmistuu energiatekniikan insinööriksi.

Asmo_Nykanen_MV

Talotekniikan insinööri Asmo Nykänen (s. 1995) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin LVI-projektinhoitajaksi. Nykänen työskentelee Helsingin toimipisteessä. Nykänen on työskennellyt Assemblinilla jo yli vuoden verran projektinhoitajana opiskeluiden ohessa.

Vilppu Jimi

Jimi Vilppu (s. 1988) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin LVI-työnjohtoharjoittelijaksi. Vilppu työskentelee Turun toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 20.5.2019. Vilppu opiskelee Turun ammattikorkeakoulussa tekniikkaa erikoistuen LVI-alaan.

Tuominen Tuomas

Tuomas Tuominen (s. 1996) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin kesäharjoittelijaksi. Tuominen työskentelee Tampereen toimipisteessä ja hän aloittanut tehtävässään 2.5.2019. Tällä hetkellä Tuominen opiskelee Tampereen ammattikorkeakoulussa sähkö- ja automaatiotekniikkaa erikoistuen automaatiotekniikkaan.

Arvola Miikka

Insinööri (AMK) Miikka Arvola (s. 1989) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projektinhoitajaksi. Arvola työskentelee Turun toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 20.5.2019. Arvola on aikaisemmin työskennellyt Eneopt Oy:ssä ja Turun Automaatiokeskus Oy:ssä.

Assemblin on nimittänyt useita uusia osaajia
Samuel Keto
Valentin Chepelev
Mikko Vanhakarhu
Katja Ojala
Asmo Nykänen
Jimi Vilppu
Tuomas Tuominen
Miikka Arvola

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.