Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt useita uusia osaajia rakennusautomaatiourakointiin ja talotekniikkaurakointiin.

Assemblin on nimittänyt useita uusia huippuosaajia.

Ville_Jokela_mv

Ville Jokela (s. 1990) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiohuoltoon huoltoteknikoksi. Jokela työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 1.6.2019. Jokela on aikaisemmin työskennellyt Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa.

Marika_Kivimaki_Assemblin_MV_3

Marika Kivimäki (s. 1987) on nimitetty Assemblinin talotekniikkaurakointiin LV-työnjohtoharjoittelijaksi. Kivimäki on aloittanut tehtävässään 27.05.2019 ja hän työskentelee Helsingin toimipisteessä. Kivimäki opiskelee Metropolia Ammattikorkeakoulussa LVI-insinööriksi. Kivimäki on työskennellyt Assemblinilla jo aikaisempien harjoittelujaksojen aikana.

Sampo_virtanen-1

Sampo Virtanen (s. 1996) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin insinööriharjoittelijaksi. Virtanen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 13.5.2019. Virtanen opiskelee Metropolia ammattikorkeakoulussa automaatiotekniikkaa.

Assemblin on nimittänyt useita uusia huippuosaajia.
Ville Jokela
Marika Kivimäki
Sampo Virtanen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.