Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt uusia huippuosaajia Talotekniikka- ja Rakennusautomaatiourakointiin sekä Teknisiin Palveluihin Helsinkiin ja Tampereelle.

Assemblin on nimittänyt uusia osaajia.

Jarmo_Merinen-1270002_MV_kotisivut

LVI-teknikko Jarmo Meriläinen (s. 1965) on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin LV-huoltopäälliköksi. Meriläinen työskentelee Helsingin Lassilan toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 3.2.2020. Meriläinen on työskennellyt LVI-alalla jo muutaman vuosikymmenen ja hänellä on kattava ja monipuolinen kokemus huoltopuolen työnjohdollisista tehtävistä.

Nurminen Sami

Sähköinsinööri Sami Nurminen (s. 1989) on nimitetty Assemblinin Automaatioyksikköön projektinhoitajaksi. Nurminen työskentelee Tampereen toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 10.2.2020. Nurmisen vastuu-alueina ovat projektinhoitotehtävät ja aikaisemmin hän on työskennellyt muun muassa Fidelix Oy:ssä sekä Valmet Oyj:ssä.

Mikko_Pietikainen_Assemblin_MV

Mikko Pietikäinen (s. 1983) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin IV-projektinhoitajaksi. Pietikäinen on aloittanut tehtävässään 2.3.2020 ja työskentelee Helsingin toimipisteessä. Pietikäisen vastuu-alueina ovat projektinhoidolliset työtehtävät IV-urakoissa. Pietikäisellä on 15 vuoden työkokemus asentajan ja kärkimiehen työtehtävistä sekä 3 vuoden työkokemus projektihoitotehtävistä.

Pekka_Kyytinen_Assemblin_MV

Pekka Kyytinen (s. 1982) on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin tekniseksi asiantuntijaksi. Kyytinen on aloittanut tehtävässään 2.3.2020 ja hän työskentelee Helsingin toimispisteessä. Kyytisen työtehtäviin kuuluu muun muassa tarjouslaskenta. Kyytinen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa sähkö- ja automaatioasentajana Suomen LVIS-Huolto Oy:ssä.

Rakennusautomaatio
Pirkanmaa
Markku Kivilähde
markku.kivilahde@assemblin.fi

LVI-urakointi
Etelä-Suomi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Tekniset Palvelut
Etelä-Suomi
Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä- ja Varsinais-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Assemblin on nimittänyt uusia osaajia.
Jarmo Meriläinen
Mikko Pietikäinen
Pekka Kyytinen
Sami Nurminen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 917 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Opus Business Parkissa panostetaan energiatehokkuuteen ja tilojen olosuhteisiin9.6.2020 09:25:11 EESTTiedote

Opus 2 Business Park on osa kolmen toimitilakiinteistön kokonaisuutta Helsingin Herttoniemessä. Kiinteistössä on valmistunut keväällä 2019 kokonaisvaltainen energiaremontti, jonka tavoitteena oli kehittää kiinteistön energiatehokkuutta ja parantaa vuokralaisviihtyvyyttä sekä modernisoida talotekniikkaa. Hankkeen suunnittelusta, toteutuksesta ja nyt käynnissä olevasta seurantavaiheesta on vastannut Assemblin Oy.