Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt uusia osaajia Talotekniikka- ja Rakennusautomaatiourakointiin Helsinkiin.

Oskari Rytkönen (s. 1997) on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Insinööriharjoittelijaksi 30.3.2020 alkaen. Hän työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa. Rytkönen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa JIS-Automation Oy:ssä automaatioasentajana ja tällä hetkellä hän opiskelee töiden ohella automaatioinsinööriksi. Rytkösen työtehtäviin kuuluvat rakennusautomaation toteutussuunnittelu sekä käyttöönottotehtävät.

Kasper Kari (s. 1995) on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Insinööriharjoittelijaksi 2.4.2020. Hän työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa. Kari on työskennellyt aikaisemmin Inex Partners Oy:ssä automaatio-operaattorina ja hän valmistuu sähkö- ja automaatiotekniikan insinööriksi loppuvuodesta 2020.

Daniel Sulasalmi (s. 1996) on nimitetty Assemblinin Automaatiohuoltoon Insinööriharjoittelijaksi 3.4.2020 alkaen. Hän työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa. Sulasalmi suorittaa töiden ohella automaatiotekniikan opintoja ja hän valmistuu automaatioinsinööriksi vuonna 2021.

Jaan Turpela (s. 1991) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin IV-projektinhoitajaksi 4.5.2020 alkaen. Hän työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa. Turpela on aikaisemmin työskennellyt Aerator Oy:ssä sekä IV-alalla yrittäjänä. Turpelan vastuu-alueina ovat projektinhoidolliset työtehtävät IV-urakoissa.

Petri Sonninen (s. 1992) on nimitetty Assemblinin talotekniikkaurakointiin LVI-projektinhoitoharjoittelijaksi kesän ajaksi 18.5.2020 alkaen. Sonninen työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa. Hän on aikaisemmin työskennellyt LVI-valvojana Valvontakonsultit Oy:ssä ja LVI-asentajana LVI-Tirronen & Jormakka Oy:ssä sekä Ylä-Savon LVI-Palvelu Oy:ssä. Sonninen opiskelee talotekniikkainsinööriksi.

Oskari Rytkönen
Kasper Kari
Daniel Sulasalmi
Jaan Turpela
Petri Sonninen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 917 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Opus Business Parkissa panostetaan energiatehokkuuteen ja tilojen olosuhteisiin9.6.2020 09:25:11 EESTTiedote

Opus 2 Business Park on osa kolmen toimitilakiinteistön kokonaisuutta Helsingin Herttoniemessä. Kiinteistössä on valmistunut keväällä 2019 kokonaisvaltainen energiaremontti, jonka tavoitteena oli kehittää kiinteistön energiatehokkuutta ja parantaa vuokralaisviihtyvyyttä sekä modernisoida talotekniikkaa. Hankkeen suunnittelusta, toteutuksesta ja nyt käynnissä olevasta seurantavaiheesta on vastannut Assemblin Oy.