NIMITYS: Anne Lõhmus Kirjastopalvelun asiakaspalveluvastaavaksi

Anne Lõhmus on nimetty Suomen kirjastopalvelu Oy:n asiakaspalveluvastaavaksi. Hän vastaa tehtävässään Kirjastopalvelun kirjastoasiakkaiden asiakaspalvelusta.

Lõhmus on koulutukseltaan liiketalouden tradenomi. Hän siirtyy asiakaspalvelutiimiin Kirjastopalvelun toimistoassistentin tehtävästä. Lõhmus on työskennellyt aikaisemmin muun muassa Helsingin Seudun Osuuspankin asiakasneuvojana.

“Olen iloinen päästessäni tekemään yhteistyötä kirjastojen kanssa. Kirjasto on aina ollut minulle tärkeä paikka. Lapsena saatoin viettää siellä jopa enemmän aikaa kuin kotona. Vaikka kirjastossa käyminen onkin nyt aikuisena hieman vähentynyt, on lukeminen minulle edelleen tärkeää. Mahtavaa, että kirjastot pystyvät tarjoamaan lukemista ihan kaikenikäisille ja eri kielillä”, kertoo Lõhmus.

Lisätiedot

Suomen kirjastopalvelu Oy, viestintäjohtaja Vilja Kujanpää, vilja.kujanpaa@kirjastopalvelu.fi, puh. 040 755 3319

www.kirjastopalvelu.fi

Suomen kirjastopalvelu Oy on Suomen monipuolisin kirjastomateriaalien, -palveluiden ja kalusteiden toimittaja. Yhtiö välittää myös peruskoulujen ja toisen asteen oppilaitosten oppimateriaaleja kunnille. Kirjastopalvelun osana toimii kirjakustantamo Avain, joka julkaisee kotimaista tietokirjallisuutta, lastenkirjoja sekä laajan valikoiman selkokirjallisuutta.

Suomen Kirjastoseura omistaa Kirjastopalvelusta 10 prosenttia. Kirjastopalvelu on osa Booky Groupia.