Nimitys: Minna Kainulaisesta Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan vt. toimialajohtaja

Restonomi (YAMK) Minna Kainulainen on nimitetty 16.5.2021 alkaen Osuuskauppa Hämeenmaan majoitus- ja ravitsemiskaupan vt. toimialajohtajaksi.

Minna Kainulainen.

Kainulainen tuli vuonna 2003 kaupalliseen kenttäkoulutukseen Hämeenmaalle. Sittemmin hän on työskennellyt ravintolapäällikkönä useammassa Hämeenmaan ravintolassa, toiminut mara-toimialan kehityspäällikkönä ja viihtynyt viimeisimmät vuodet pub- ja á la carte -ravintoloiden ryhmäpäällikkönä.

Minna Kainulainen.

Hämeenmaa – 166 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 900 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 166 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.