Nimitys Veken johtoryhmässä - Sanna Huovinen markkinointi- ja brändijohtajaksi

Sisustajan huonekalukauppa Veke on nimittänyt johtoryhmään KTM Sanna Huovisen markkinointi- ja brändijohtajaksi 3.10.2022 alkaen. Sanna Huovinen vastaa brändin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisestä. Huovinen siirtyy Vekelle Honkarakenne Oyj:stä.

Sisustajan huonekalukauppa Veke on nimittänyt johtoryhmään KTM Sanna Huovisen markkinointi- ja brändijohtajaksi 3.10.2022 alkaen. Kuva: Veke. Kuva vapaasti julkaistavissa.

Sisustajan huonekalukauppa Veke on nimittänyt johtoryhmään KTM Sanna Huovisen markkinointi- ja brändiijohtajaksi 3.10.2022 alkaen. Sanna Huovinen vastaa brändin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisestä ja raportoi toimitusjohtaja Markus Ranualle.

Huovinen siirtyy Vekelle Honkarakenne Oyj:stä, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2012 markkinoinnin tehtävissä eri liiketoiminta-alueilla ja johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2019 alkaen, vastaten viimeiseksi markkinoinnin ja vastuullisuuden kokonaisuudesta. Vuosina 2004-2012 Huovinen työskenteli Kesko Oyj:llä mm. viestinnän, brändien ja rautakaupan digitalisaation parissa.

- Olen iloinen, että saamme Sannan kaltaisen markkinoinnin osaajan vauhdittamaan Veken kasvua. Sannalla on vankka kokemus asiakasymmärrykseen perustuvasta brändin rakentamisesta, markkinoinnista ja vastuullisuudesta. Näitä taitoja tarvitsemme, kun tavoittelemme asemaa yhtenä Suomen suurimmista monikanavaisista huonekalu- ja sisustuskaupan toimijoista, kertoo Veken toimitusjohtaja Markus Ranua.

- Minua on aina kiinnostanut asuminen, sisustus ja elämäntyylit ja olen todella innoissani uudesta roolistani. Olen seurannut Ranualta ponnistavaa Vekeä jo pitkään, sillä näen brändissä paljon potentiaalia. Vekellä on vahva verkkokauppa, kiinnostava valikoima ja ketterä tekemisen kulttuuri. On mahtavaa päästä osaksi tätä tiimiä rakentamaan Vekestä alan asiakaslähtöisintä ja kiinnostavinta brändiä, Sanna Huovinen toteaa.

Veke on valmistautunut tulevan kasvustrategian toteuttamiseen laajentamalla yhtiön omistuspohjaa pääomasijoittaja Sentican kanssa. Veke pyrkii elämään vahvasti ajassa niin tuotevalikoiman kuin koko yritystoiminnan näkökulmasta. Missiona on tarjota kestävästä kehityksestä tinkimättä ja suomalaista käsityötä suosien kodikkaita, trendikkäitä ja käytännönläheisiä sisustusratkaisuja erilaisiin koteihin. Yhtiön arvojen ytimessä ovat vastuullisuus ja kotimaisuus. Tulevaisuudessa yhtiö panostaa myös muotoiluun ja etenkin nuoriin suomalaisiin muotoilijoihin. Veken liiketoiminnalle on myönnetty avainlipputunnus.

Lisätietoja:

Markus Ranua
Puh: 045 631 3045

Sanna Huovinen
Markkinointi- ja brändijohtaja
Puh. 040 1978 707
sanna.huovinen@veke.fi

Kuvassa KTM Sanna Huovinen.

Kulvakontie 11

Sisustajan huonekalukauppa Veke on Pohjois-Suomesta lähtöisin oleva yritys. Veke pyrkii elämään vahvasti ajassa niin tuotevalikoiman kuin koko yritystoiminnan näkökulmasta. Missiona on tarjota kestävästä kehityksestä tinkimättä ja suomalaista käsityötä suosien kodikkaita, trendikkäitä ja käytännönläheisiä sisustusratkaisuja erilaisiin koteihin. Yhtiön arvojen ytimessä ovat vastuullisuus ja kotimaisuus.

Asuntomessukohde Koti Onni: Saavutettavia sisustusunelmia eri elämänvaiheisiin28.6.2022 09:32:00 EEST | Tiedote

Sisustajan huonekalukauppa Veke on mukana Naantalin asuntomessuilla 15.7. - 14.8.2022. Veken kalustama Koti Onni, messukohde numero 1-2, inspiroi sekä esittelee saavutettavia sisustusunelmia eri elämänvaiheisiin. Kohde kattaa kaksi huoneistoa, jotka tarjoavat tyylikkäitä sekä käytännöllisiä ideoita erityisesti pieneen, toimivaan ja viihtyisään kotiin. Kohteessa on nähtävillä niin persoonallisia, trendikkäitä kuin ajattomia sisustusratkaisuja.

Veke vahvistaa omistuspohjaa kasvun siivittämiseksi7.3.2022 08:00:01 EET | Tiedote

Veke on huonekalu- ja sisustuskaupan kasvuyritys, joka valmistautuu tulevien vuosien kasvustrategian toteuttamiseen laajentamalla yrityksen omistuspohjaa. Kotimainen pääomasijoittaja Sentica ja Veke löysivät toisensa sekä vahvan yhteisen tulevaisuuden tavoitetilan kasvattaa Vekestä yksi Suomen suurimmista huonekalu- ja sisustuskaupan toimijoista. Sentican rinnalla sijoituksen yhtiöön tekee digitaalisen kaupan uusi sijoitusyhtiö Snowball Growth Partners, jonka myötä Veke saa tuekseen kolme erittäin kokenutta verkkokaupan osaajaa: Mika Syreniuksen, Leevi Parsaman ja Nicolas Fogelholmin. Vekellä on pitkä ja vahva huonekalu- ja sisustustuotekaupan osaaminen. Sentican tiimillä on puolestaan pitkä ja vahva osaaminen tukea ja vauhdittaa suomalaisten yritysten kasvua ja kansainvälistymistä.