Nimitysuutisia Assemblin Oy:ssä

Assemblin on nimittänyt uusia osaajia Rakennusautomaatiourakointiin Helsinkiin ja Tampereelle.

Jukka Kivisaari on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Projektinhoitajaksi. Kivisaari työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa ja hän on aloittanut työtehtävässään 11.1.2021. Hänen työtehtäviin kuuluvat projektinhoidolliset tehtävät kuten toteutussuunnittelu. Kivisaari on aikaisemmin työskennellyt automaatioasentajana.

Teemu Kauppinen on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Projektinhoitajaksi. Kauppinen työskentelee Tampereen toimipisteessä ja hän on aloittanut työtehtävässään 11.1.2021. Hänen työtehtäviin kuuluvat projektinhoidolliset tehtävät kuten toteutussuunnittelu, ohjelmointi ja käyttöönottotehtävät. Kauppinen on aikaisemmin työskennellyt Iisalmen LVI-Säätö Oy:ssä. Kauppinen opiskelee Karelia-ammattikorkeakoulussa talotekniikan insinööriksi ja hän valmistuu kevään aikana.

Tomi Kangasniemi on nimitetty Assemblinin automaatiourakointiin Projektinhoitajaksi. Kangasniemi työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa ja hän on aloittanut tehtävässään 8.3.2021.

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Rakennusautomaatio
Pirkanmaa
Markku Kivilähde
markku.kivilahde@assemblin.fi

Jukka Kivisaari
Teemu Kauppinen
Tomi Kangasniemi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Assemblin toteuttaa Finnish Design Shopin Turkuun rakentuvan logistiikkahallin LVI-urakat15.4.2021 07:41:56 EEST | Tiedote

Turun lentokentän läheisyyteen nousee uusi iso logistiikkakeskus pohjoismaista designia myyvän Finnish Design Shopin käyttöön. Reilun 12 000 neliön kokoiseen logistiikkakeskukseen tulee varastojen lisäksi yhtiön toimisto, noutopiste sekä showroom. Rakennuksen rakentamisesta vastaa NREP Logicenters, kohteen päätoteuttajana toimii YIT. Assemblin Oy toteuttaa kohteeseen ilmavaihto- ja putkityöt.