Nimitysuutisia Assemblin Oy:ssä

Assemblin on nimittänyt uusia osaajia Talotekniikkaurakointiin Helsinkiin ja Turkuun.

LVI-insinööri Teemu Väkiparta on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin LVI-projektinhoitajaksi. Väkiparta työskentelee Turun toimipisteessä ja hän on aloittanut työtehtävässään 1.3.2021. Hänen työtehtäviin kuuluvat projektinhoitotehtävät sekä laskentatyöt. Väkiparta on aikaisemmin työskennellyt muun maussa Calto Oy:ssä, Rudus Oy:ssä ja Suomen Jääkylmä Oy:ssä.

Marika Kivimäki on nimitetty Assemblin Oy:n Talotekniikkaurakointiin LV-tarjouslaskijaksi. Kivimäki työskentelee Helsingissä Lassilan toimipisteessä ja hän aloittanut työtehtävässään 1.1.2021. Kivimäki valmistuu kesän aikana LVI-insinööriksi Metropolia ammattikorkeakoulusta. Hän on aikaisemmin työskennellyt Assemblinilla projektinhoitajana LV-urakoinnissa sekä putkiasentajana vuodesta 2017 alkaen. Hänen vastuualueisiin kuuluvat urakkalaskennan työtehtävät ja hän kokee, että työkokemus projektipuolelta tukee uusia työtehtäviä.

Jani Seppä on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin IV-projektinhoitajaksi. Hän työskentelee Helsingin toimipisteessä Lassilassa ja on aloittanut työtehtävässään 5.3.2021. Seppä on aikaisemmin työskennellyt IV-asentajana sekä IV-työnjohtotehtävissä. Työn ohella Seppä opiskelee Metropolia Ammattikorkeakoulussa LVI-insinööriksi ja hän valmistuu kevään aikana.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Talotekniikka Helsinki
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Marika Kivimäki
Jani Seppä
Teemu Väkiparta

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Assemblin toteuttaa Finnish Design Shopin Turkuun rakentuvan logistiikkahallin LVI-urakat15.4.2021 07:41:56 EEST | Tiedote

Turun lentokentän läheisyyteen nousee uusi iso logistiikkakeskus pohjoismaista designia myyvän Finnish Design Shopin käyttöön. Reilun 12 000 neliön kokoiseen logistiikkakeskukseen tulee varastojen lisäksi yhtiön toimisto, noutopiste sekä showroom. Rakennuksen rakentamisesta vastaa NREP Logicenters, kohteen päätoteuttajana toimii YIT. Assemblin Oy toteuttaa kohteeseen ilmavaihto- ja putkityöt.