Nimitysuutisia Assemblinilta

Assemblin on nimittänyt uusia osaajia Rakennusautomaatiourakointiin Helsinkiin ja Tampereelle.

Virtanen Miikka

Miikka Virtanen on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Helsinkiin projektinhoitajaksi 12.10.2020 alkaen. Virtanen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Caverion Suomi Oy:ssä ja Fidelix Oy:ssä

Jaurakkajärvi Juhani

Juhani Jaurakkajärvi on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Tampereelle projektinhoitajaksi 19.10.2020 alkaen. Jaurakkajärven työtehtäviin kuuluvat muun muassa projektinhoito, ohjelmointi ja käyttöönotto. Jaurakkajärvi on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Adconsys Oy:ssä sekä yrittäjänä.

Ville_Pietikainen_MV

Ville-Mikko Pietikäinen on nimitetty Assemblinin Helsingin Automaatiourakointiin Insinööriharjoittelijaksi 1.12.2020 alkaen. Pietikäinen opiskelee töiden ohelle ammattikorkeakoulu Metropoliassa automaatiotekniikkaa. Ennen Assemblinia Pietikäinen on työskennellyt muun muassa automaatiosuunnittelijana sekä sähkö-, että kunnossapitoasentajana.

Tom_MV

Automaatiotekniikan insinööri Tom-Ilia Tsereh on nimitetty Assemblinin Automaatiourakointiin Projektinhoitajaksi. Tsereh työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut työtehtävässään 23.11.2020. Hänen työtehtäviin kuuluvat projektinhoidolliset tehtävät kuten toteutussuunnittelu. Tsereh on työskennellyt aikaisemmin muun muassa tutkimus- ja kehitystyössä robotiikan parissa.

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Rakennusautomaatio
Pirkanmaa
Markku Kivilähde
markku.kivilahde@assemblin.fi

Miikka Virtanen
Juhani Jaurakkajärvi
Tom-Ilia Tsereh
Ville-Mikko Pietikäinen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Assemblin ostaa Fidelixin – strategisella yrityskaupalla nopeutetaan Assemblinin muutosta kohti yhä älykkäämpiä talotekniikkaratkaisuja9.12.2020 09:00:03 EETTiedote

Assemblin täydentää rakennusautomaatioalan osaamistaan ostamalla Fidelix-konsernin (”Fidelix”), jolla on yli 50 miljoonan euron vuosiliikevaihto ja 360 työntekijää. Kaupalla Assemblin parantaa valmiuksiaan vastata tehokkaiden ja ilmastofiksujen automaatioratkaisujen tarpeeseen ja vahvistaa samalla asemiaan Suomen talotekniikkamarkkinoilla. Fidelixistä tulee Assemblin-konserniin erillinen liiketoiminta-alue ja kauppa edellyttää kilpailuviranomaisten hyväksyntää.