Nimitysuutisia Werner Söderström Osakeyhtiön viestinnässä

Jaakko Mikkola

"Kulttuurijournalistina olen seurannut vuosien ajan tarkasti kirjallisuuden sisältöjä, kirjallisen maailman ilmiöitä ja suomalaista kirja-alaa. Werner Söderström Osakeyhtiössä olen aistinut dynaamista ja eteenpäin katsovaa meininkiä kautta näiden vuosien, puhuttamakaan korkeatasoisista ja monipuolisista kustannusohjelmista. Olen ylpeä ja innoissani päästessäni uudessa tehtävässäni viemään viestiä arvostamieni kirjailijoiden teoksista lukijoille”, sanoo Jaakko Mikkola.

”Jaakko Mikkolan kokemus journalistina ja journalististen sisältöjen ja tapahtumien tuottajana tuo meille viestintätiimiin erinomaista osaamista ja kokemusta. Jaakon monialainen työ sisältöjen ja viestinnän parissa ovat juuri sitä, mitä viestintätyössä tällä hetkellä tarvitaan: kirjojen sisällön merkitys, kohderyhmien ymmärrys ja viestin vieminen innovatiivisesti kuluttajalle asti oikealla tavalla ovat ne viestinnän työn piirteet, joita haluamme kehittää ja viedä eteenpäin”, sanoo Reetta Miettinen, Werner Söderström Osakeyhtiön markkinointi- ja viestintäjohtaja.

Werner Söderström Osakeyhtiön kustantamoperheeseen kuuluvat WSOY, Tammi, Johnny Kniga, Readme.fi, Kosmos ja Bazar. Yritys toimii kirjallisuuden suunnannäyttäjänä ja tuo kiinnostavimpia kirjoja niin Suomesta kuin maailmalta lukijoiden ulottuville.

Reetta Miettinen
reetta.miettinen@wsoy.fi

jaakko.mikkola@sanova.fi

Jaakko Mikkola

Lankisen lukupiirin ensimmäinen kirja on ilmastoaktivisti Greta Thunbergista kertova Sydämen asioita5.9.2019 10:07:46 EESTTiedote

Kiekkovahti Kevin Lankisen lukuharrastuksesta liikkeelle lähtenyt Lankisen lukupiiri saavutti Facebookissa juuri 10 000 seuraajan rajan. Lukupiirin ensimmäiseksi kirjaksi Kevin valitsi ilmastoaktivisti Greta Thunbergin perheen tarinan Sydämen asioita – Perhe ja planeetta kriisissä (Tammi, 2019). Greta ja Svante Thunbergin sekä Malena ja Beata Ernmanin kirjoittama teos on koskettava tarina erityislasten ongelmien kanssa kamppailevasta perheestä, joka päättää suunnata voimansa taisteluun ilmastonmuutosta vastaan.