NOAH CURYS, MIMI WEBB JA SEBASTIAN NOTO ESIINTYVÄT ELOKUUSSA HELSINGIN KAISANIEMESSÄ.

All Things Live ja Weekend Festival ylpeänä ilmoittavat, että Justin Bieberin elokuisessa show'ssa Helsingin Kaisaniemessä esiintyvät myös Noah Cyrus, Mimi Webb ja Sebastian Noto.

Maailman suosituin pop-tähti Justin Bieber saapuu esiintymään Helsingin Kaisaniemeen 9.8.2022. Lavalle nousee lisäksi niin kansainvälisiä kuin suomalaisia, suosion saavuttaneita nousevia artisteja.

Upeasta lauluäänestä ja koskettavista lyriikoista tunnettu yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä Noah Cyrus oli ehdolla viime vuonna parhaaksi uudeksi artistiksi 63. Grammy-gaalassa. Miley Cyrusinkin pikkusiskona tunnettu Noah tunnetaan esimerkiksi hiteistään ”July” ”Lonely” ja ”Make me (Cry)”. Kolme albumia julkaissut Noah esiintyy elokuussa ensi kertaa Suomessa.

Brittiläinen laulaja-lauluntekijä Mimi Webb on sinkaissut raketin lailla suuren yleisön tietouteen muun muassa hiteillään ”Good Without” ja ”Dumb Love”, jotka molemmat ylsivät UK Top 15 singlelistalle jo ennen hänen debyyttialbuminsa julkaisua. Energinen 21-vuotias Mimi julkaisi ensimmäisen pitkäsoittonsa ”Seven Shades of Heartbreak” viime vuonna.

Sebastian Noto on yksi uuden sukupolven lahjakkaimpia kehittyviä pop-ääniä niin taidoiltaan kuin tyyliltään. Suomalainen 25-vuotias Sebastian kuuluu ikäluokkaan, joka kanavoi moderneja globaaleja pop/rnb-vaikutteita sulattaen ne saumattomaksi osaksi omaa ilmaisua. Noto on yksi nimistä, jotka tulevat lähivuosina viemään suomalaista pop-musiikkia yhä lähemmäs kansainvälisiä standardeja.

Justin Bieberin, Noah Curysin, Mimi Webbin ja Sebastian Noton tapahtuma on osa tänä vuonna järjestettävää Weekend Festivalin 10-vuotisjuhlavuotta. Itse festivaali järjestetään tulevana kesänä 1.-3.7.2022 Hämeenlinnan Kantolan tapahtumapuistossa. Weekend Festivalin lavoilla nähdään muun muassa Post Malone ja David Guetta ja lisää artisteja julkaistaan vielä kevään aikana. Lisäksi juhlavuotta juhlistaa myös hiphop-musiikin legendan Snoop Doggin konsertti Helsingin Jäähallissa 5.9.2022. Konsertti on osa tähden ”I Wanna Thank Me” – maailmankiertuetta.

Liput festivaaliin ja tapahtumiin voi ostaa Ticketmasterista. Esiintyjien tarkempi aikataulu julkaistaan myöhemmin.

Tapahtumajärjestäjä: All Things Live Finland ja Weekend Festival

Median yhteyshenkilö: