Nora Birkman Neunstedt KOSEKin yrityssuhdekehittäjäksi

KOSEK panostaa osaltaan Kokkolan seudun monipuolisen potentiaalin entistä parempaan hyödyntämiseen, ja on nimittänyt tähän tehtävään Nora Birkman Neunstedtin yrityssuhdekehittäjäksi 1.1.2022 alkaen.

Nora Birkman Neunstedt

Noran toimenkuvaan kuuluu KOSEKin sidosryhmien kanssa tehtävän yhteistyön edistäminen niin paikallisella, valtakunnallisella kuin kansainväliselläkin tasolla. Lisäksi Nora vastaa KOSEKin edustajana yhdessä useiden muiden alueella toimivien organisaatioiden ja oppilaitosten kanssa tänä vuonna jo kymmenettä kertaa järjestettävän Kokkola Material Weekin järjestelyistä.

Nora on koulutukseltaan neuvottelutaitoihin ja konfliktinhallintaan erikoistunut valtiotieteiden maisteri. Hän on viimeiset kymmenen vuotta toiminut erinäisissä verkostojen rakentamiseen ja monisektorisen yhteistyön edistämiseen liittyvissä tehtävissä niin julkisella, yksityisellä kuin kolmannellakin sektorilla, sekä Pohjoismaissa että Venäjällä. Viimeisimpänä Nora työskenteli KOSEKin edustajana Merenkurkun ylittävää kestävää kehitystä ja cleantech-yritysten välistä yhteistyötä edistäneessä Future Cleantech Solutions -hankkeessa.

Yrityssuhdekehittäjä
nora.birkman.neunstedt@kosek.fi