Nordic Lights Group Oyj

Nordic Lights julkistaa tammi-kesäkuun 2022 puolivuosikatsauksensa 16. elokuuta 2022

Nordic Lights Group Oyj Lehdistötiedote 9.8.2022 klo 16.00

Nordic Lights Group Oyj julkistaa puolivuosikatsauksensa vuoden 2022 tammi-kesäkuulta 16. elokuuta arviolta klo 9.00 (EEST). Puolivuotiskatsaus on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.nordiclights.com .

Webcast

Puolivuosikatsauksen webcast pidetään 16. elokuuta 2022 klo 11.00 (EEST). Englanninkielistä suoraa lähetystä voi seurata osoitteessa:

Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön internetsivuilla www.nordiclights.com

Lisätietoja antaa

Tom Nordström, toimitusjohtaja, Nordic Lights Group Oyj

Puh. +358 400 909005

tom.nordstrom@nordiclights.com

Ann-Louise Brännback, talousjohtaja, Nordic Lights Group Oyj

Tel. +358 40 190 1165

ann-louise.brannback@nordiclights.com

Hyväksytty neuvonantaja:

Oaklins Merasco Oy