Nordic Business Forum Oy

Norjalainen hotelliomistaja ja sijoittaja Petter Stordalen Nordic Business Forum Helsinkiin syyskuussa 2022

Norjalainen hotelliomistaja ja sijoittaja, Petter Stordalen saapuu Euroopan johtavaan yrityskonferenssiin Nordic Business Forumiin tulevana syksynä. Hän puhuu 7 500 yritysjohtajan yleisölle johtajuudesta ja brändäyksestä kriisin aikana.

Petter Stordalen on norjalainen sijoittaja, hotelliomistaja, kiinteistökehittäjä ja ympäristönsuojelija. Suomessa hän on tunnettu muun muassa Clarion ja Kämp Collections hotellien omistajana. Stordalen on sijoitusyhtiö Strawberry Groupin toimitusjohtaja ja omistaja sekä yhden Pohjoismaiden suurimmista hotelliketjuista, Nordic Choice Hotelsin, omistaja. Vuonna 2019 hän osti Kämp Collection Hotelsien lisäksi Tjäreborg-matkatoimiston sekä Sunclass Airlinesin. Samana vuonna hän perusti myös Nordic Leisure Travel Groupin.

Stordalen pitää Helsingin Nordic Business Forum 2022 -tapahtumassa lyhyen puheenvuoron johtajuudesta ja brändäyksestä kriisiaikana. Pääpuheenvuoroa seuraa moderoitu keskustelu samasta aiheesta. Stordalen liittyy arvostettuun puhujakaartiin, jossa ovat mukana Yuval Noah Harari, Amy Edmondson, Rutger Bregman, Martin Lindstrom ja Erin Meyer. Konferenssi järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 20.-21. syyskuuta tänä vuonna.

"Olen äärimmäisen ylpeä, että saimme lisätä Stordalenin kaltaisen inspiroivan yritysjohtajan esiintyjäkokoonpanoomme. Hän osaa varmasti kertoa yleisöllemme siitä, kuinka johtaa brändejä ja yrityksiä epävarmoina aikoina. Stordalen on investoinut etenkin majoitus- ja matkailualaan, joka, kuten me kaikki tiedämme, on kovasti kärsinyt pandemian aikana. Olenkin varma, että Stordalen tarjoaa todella arvokkaita näkemyksiä aiheesta”, sanoo Priit Liiv, Nordic Business Forumin väliaikainen toimitusjohtaja.

Stordalen tunnetaan erityisesti Pohjoismaissa paitsi menestyksekäästä liiketoiminnastaan, myös aktiivisesta kestävän liiketoiminnan puolestapuhumisesta. Hän kutsuu itseään "kestävän kehityksen kapitalistiksi" ja uskoo, että lopullinen tie menestykseen on yritysmallit, joissa ihmiset, planeetta ja voitto ovat yhtä tärkeitä. "Kuolleella planeetalla ei ole liiketoimintaa. Yhteiskunnallinen vastuu ja liiketoiminnan menestys liittyvät erottamattomasti toisiinsa”, Stordalen kiteyttää.

Nordic Business Forum Oy
Kauppakatu 41 B 14
40100 Jyväskylä

Jyväskylässä vuonna 2009 perustettu Nordic Business Forum tunnetaan Euroopan johtavista liike-elämän konferensseista. Nordic Business Forumin vuotuinen päätapahtuma kokoaa yhteen 7 500 johtajaa ja yrittäjää yli 40 eri maasta sekä tavoittaa live streamin kautta arviolta 20 000 ihmistä. Puhujina tapahtumassa ovat olleet mm. Barack Obama, Al Gore, Jack Welch, Arnold Schwarzenegger, Arianna Huffington, Sir Richard Branson, Steven Wozniak, Brené Brown ja Simon Sinek. Vuotuisen päätapahtuman lisäksi Nordic Business Forum on järjestänyt tapahtumia ja koulutuksia johtajille myös verkossa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nordic Business Forum Oy

Googlen [X] entinen liiketoimintavastaava Mo Gawdat saapuu syksyllä Suomeen22.8.2023 11:00:48 EEST | Tiedote

Googlen [X] ('moonshot factory') entinen liiketoimintavastaava Mo Gawdat saapuu syksyllä Suomeen puhumaan tekoälystä ja sen riskeistä Nordic Business Forum tapahtumassa. Gawdat on tunnettu etenkin mielipiteistään koskien tekoälyn kehityksen vauhtia, sekä siihen liittyviä riskejä ja eettisiä kysymyksiä. Hänen viimeisin haastattelunsa aiheesta on kerännyt yli 6 miljoonaa katselukertaa YouTubessa.