Nortal uudistaa johtoaan Suomessa

Nortal Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Harri Vepsäläinen.

”Harri Vepsäläisellä on pitkä kokemus konsultointi- ja palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä ja digitaalisten palveluiden tuomista muutoksista. Hänellä on vankka osaaminen datan hyödyntämisestä paitsi yritysten, myös kuluttajien arjen parantamiseksi. Uskon vahvasti, että saamme hänestä erinomaisen johtajan luotsaamaan Nortal seuraavaan kasvu- ja kehitysvaiheeseensa Suomessa”, kertoo Andre Krull.

Nortal Oy:n edellinen toimitusjohtaja Harri Koponen jatkaa uudistuksen myötä yhtiön hallituksessa.

Nortal Oy, Andre Krull. Yhteydenotot Nortalin markkinoinnin ja viestinnän Harriet Haras-Refael kautta, +358404824324, harriet.haras-refael@nortal.com

Nortal Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Harri Vepsäläinen.

Suomessa jo 35-vuotisen historian omaava Nortal on monikansallinen informaatioteknologiayritys ja strategisen digitaalisen liiketoiminnan konsultti. Ainutlaatuiseen asiakaskokemukseen tähdäten Nortal luo dataohjautuvia liiketoimintasovelluksia ja -prosesseja niin julkiselle kuin yksityiselle sektorille Euroopassa, Lähi-idässä ja Pohjois-Amerikassa. Yhtiö työllistää yli 1 000 asiantuntijaa 8 maassa, ja sen asiakaskuntaan kuuluu maailman johtavia telekommunikaatio-, rahoitus-, teollisuus-, logistiikka-, energia- ja terveydenhuoltoalan yrityksiä sekä valtiohallinnon organisaatioita. Nortal-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 86 miljoonaa euroa.

Nortal ostaa saksalaisen IT-konsulttiyhtiö Schützen10.9.2020 08:30:00 EEST | Tiedote

Korjattu ingressi/ Nortal kasvatti liikevaihtoaan 86 miljoonaan euroon vuonna 201925.6.2020 13:13:15 EEST | Tiedote