Novart Oy selkeyttää myyntikanaviaan – Petra-tuotteita saa jatkossa Keittiömaailma-myymälöistä

Kansainväliseen Nobia-konserniin kuuluva Novart Oy selkeyttää myyntikanaviaan. Tämän seurauksena Novart Oy:n erilliset Petra-myymälät lopettavat toimintansa elokuun 2022 loppuun mennessä. Aiemmin Novart Oy:n tuotteita on myyty kahdessa kuluttajamyyntikanavassa, joita ovat olleet Keittiömaailma- ja Petra-myymälät.

”Strategiamme mukaisesti tulemme optimoimaan myymäläverkostomme ja myymälöidemme sijainnit. Tarkan harkinnan seurauksena olemme tulleet siihen tulokseen, että palvelukonseptiamme ja asiakkaitamme ajatellen erilliset Petra-myymälät eivät enää tulevaisuudessa ole tässä muodossa asiakkaitamme parhaiten palvelevia konsepteja. Petra-tuotteita saa jatkossa yhä Keittiömaailman myymälöistämme ympäri Suomen”, Novart Oy:n kuluttajamyynnistä vastaava myyntijohtaja Anu Tola kertoo.

Muutos koskettaa noin kymmentä Petra-myymälää. Keittiömaailma-myymälöitä on yhteensä 28, jotka palvelevat asiakkaita 25 eri paikkakunnalla.

Lisätiedot (4.8. alkaen)

Anu Tola
Kuluttajamyynnin myyntijohtaja
anu.tola@Novart.fi

Valikoiman, tuotteet ja lisävarusteet löydät helposti verkkosivuiltamme: keittiömaailma.fi.

Vastuullisuus vahvistuu entisestään keittiöalalla – Keittiömaailma lanseerasi ensimmäisenä Suomessa ekologisen V8-laatikkomalliston15.2.2022 07:10:00 EET | Tiedote