Nummelan Prisman ravintolamaailma uudistuu

Nummelan Prisman ravintolamaailma uudistuu kevään aikana, kun Rosson tilalle avataan SSO:n oman tuotekehityksen tuotoksena syntynyt uniikki ruokaravintola. Ravintolan makumaailma muodostuu paikallisten ihmisten toiveita kuunnellen, mutta perustana toimii rakkaus Italiaan.

”Rosso avattiin reilut pari vuotta sitten ja se otettiin ilolla vastaan. Viime aikoina meistä kuitenkin alkoi tuntua siltä, että Rosson tuttu ja turvallinen konsepti ei aivan palvele nummelalaisia, joten halusimme tuoda vilkkaaseen ostoskeskukseen uniikin ravintolan, joka voi entistä helpommin mukautua paikallisten asiakkaiden toiveiden mukaan. Tästä osoituksena julkistamme ennen ravintolan avausta kisan, jossa asiakkaat saavat ehdottaa lempiannoksensa. Ehdotuksista yhden valitsemme kausiluontoisesti listalle kaikkien herkuteltavaksi” kertoo asiakkuuspäällikkö Sari Engström.

Ravintolan uudistukselle on rakennettu perustaa SSO:n teettämän kuluttajaymmärrystutkimuksen kautta. Asiakkaat toivovat ruokaravintolalta lämpöä ja rakkautta niin ruoassa kuin palvelussa, joten tämän pohjalta päivitämme miljöötä ja rakennamme kausittain vaihtuvan menun. Uniikilla liikeidealla pystymme myös helpommin vastaamaan jatkossa asiakkaiden toiveisiin. Lisävirtaa ravintola saa uudesta ravintolapäälliköstä: Uutta ravintolaa johtamaan tulee ravintola-alan pitkän linjan ammattilainen Anne Pennanen. ”Oli ilo saada Anne meille. Annen myötä uuteen ravintolaamme saadaan roppakaupalla raikuvaa naurua, puheensorinaa ja iloisesti viittoilevia käsiä”, kertoo Engström.

No entä nimi. Se on vielä hieman salaisuus. SSO järjestää nimittäin henkilökunnalle nimikisan, ja paras nimi valitaan. Jos kaikki menee hyvin, eikä rajoitustoimet hidasta tämän enempää suunnitelmia, on uusi ravintola tarkoitus avata kesän aikana.

Lisätiedot: asiakkuuspäällikkö Sari Engström, 044 3205 705

S-market Perniön marketpäällikkö Anssi Lahdesta S-ryhmän vuoden 2024 Ässäpäällikkö9.9.2024 09:39:10 EEST | Tiedote

S-market Perniötä jo vuodesta 2018 luotsannut Anssi Lahti on valittu S-ryhmän vuoden 2024 Ässäpäälliköksi. Ässäpäälliköksi valitaan joka toinen vuosi valtakunnallisesti ansioituneimmat S-ryhmän päälliköt, jotka ovat osoittaneet työssään esimerkillisiä esihenkilötaitoja ja johtaneet yksikköään asiakkaita kuunnellen kohti erinomaisia tuloksia. Tänä vuonna palkittavia oli 17 kpl. SSO:n esihenkilö on valittu Ässäpäälliköksi viimeksi vuonna 2018. SSO:n parhaan palvelun esihenkilöksi vuonna 2020 valittu Anssi on henkilökunnalta saadun palautteen mukaan rehti ja reipas sekä kannustava esihenkilö, joka aidosti välittää omasta tiimistään ja on helposti lähestyttävä. Anssin kanssa uskaltaa olla eri mieltä asioista ja hän auttaa tilanteessa kuin tilanteessa. Hän ohjaa tiimiään jämäkästi kohti arjen onnistumisia sekä asetettuja tavoitteita. Anssi tiimeineen varmistaa, että S-market Perniön asiakkaat nauttivat joka päivä mahdollisimman onnistuneista asiakaskohtaamisista, ja että siisteys, saatavuus

Herkullisten ja maistuvien ruokien moniottelija, Sinun Keittiö laajentaa Saloon27.8.2024 14:51:28 EEST | Tiedote

Laadukkaita ja herkullisia, oman seudun osaajien tekemiä ruokia valmistava, SSO:n uusi liiketoimintamalli Sinun Keittiö avattiin vuoden alusta. Valmiit ja puolivalmiit ravintolatasoiset tuotteet ovat olleet ostettavissa Lohjan, Nummelan ja Vihdin alueen marketeista, liikennemyymälöistä sekä Lohjan Tytyrissä sijaitsevasta Puodista. 3.9. alkaen myös salolaiset pääsevät nauttimaan Sinun Keittiön herkuista, kun tuotteet saapuvat myyntiin Salon S-market Plazaan, S-market Tupuriin, ABC Piihoviin ja Prisma Halikkoon.