Nuori Yrittäjyys pop-up myyjäiset

Vamiassa järjestetetään NY pop-up myyjäiset 26.11.2021 klo 10.00–13.00. Tilaisuus järjestetään Hansa 2:sen aulassa, Ruutikellarintie 2 ja on kaikille avoin.

Vuosi yrittäjänä on nuorille opiskelijoille suunniteltu opetusohjelma, johon kuuluu oman yrityksen käynnistäminen ja sen ylläpito yhden lukuvuoden ajan. NY pop-up myyjäisten tarkoitus on auttaa Vuosi Yrittäjänä opiskelijoita verkostoitumaan ja antaa mahdollisuuden kertoa omasta tuotteestaan tai yritysideastaan. Nuoret yrittäjät myyvät tuotteitaan tapahtumassa eli sinulla on oiva tilaisuus tulla tekemään löytöjä joulupukin konttiin!

Myyntiosastoilla on myynnissä mm. paholaisenhilloa, tomaattimarmeladia, erilaisia käsityötuotteita ja kuvaus- ja mediapalveluita.

Vamias studerande deltar i Karin Toivolas Julpåsen-insamling – Kom med och skapa julstämning för mindre bemedlade familjer i Vasa!29.11.2021 12:06:20 EET | Tiedote

Den traditionella Julpåsen-insamlingen, som Karin Toivola har tagit initiativ till, ordnas i år redan för tionde gången. Tredje läsårets merkonomstuderande vid Vamia är i år med och ordnar insamlingen. Projektet ingår i att lära sig genom att göra, då studerandena får öva att göra olika saker genom att delta i projekt i praktiken.