Dentsu Aegis Network  Oy

”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin

Jaa
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.

Syksyllä 2018 alkanut yhteistyö on jo näkynyt englanninkielisten koulutusohjelmien ja ammatillisen opettajakorkeakoulun hakukampanjoissa.

Keväälä 2019 näkyvä Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta. Se esittelee Haaga-Helian koulutustarjontaa ja työelämävalmiuksia tavalla, joka rohkaisee heittäytymään muutokseen ja löytämään voimaa uuden oppimisesta.

- Uusiutumisen tarve on syvällä ihmisessä. Me kaikki rakastamme nähdä itsestämme paremman version, kun katsomme tulevaisuuteen. Opiskelijat eivät enää halua sujahtaa ahtaaseen putkeen, vaan rakentaa runsaasta kurssitarjonnasta oman polkunsa ammattilaisuuteen, copywriter ja entinen haagahelialainen Mertsi Murmann summaa.

Kampanjan kasvoina esiintyvät Haaga-Helian omat opiskelijat, joiden iholle projisoitiin heijastuksia symboloimaan kasvua, muutosta ja uuden oppimista.

- Haluamme näyttää muutakin kuin hymyileviä ihmisiä ammattipuvuissaan. Koska Haaga-Helian kulttuurissa yhdistyvät digitaalisuus, tiimihenki ja huomisen työelämätaidot, ovat nämä arvot vahvasti läsnä myös uudessa konseptissa, Art Director Suvi Segercrantz avaa suunnittelun taustaa.

Yhteishakukampanjan osana on myös sisältösarja, jossa Haaga-Heliasta valmistuneet jakavat uniikkeja uratarinoitaan.

Haaga-Helian ja Dentsu Aegis Network Finland -toimistoperheen yhteistyö laajeni nopeasti useampaan Dentsun yksikköön: Haaga-Helian mediatoimistona aloitti vuonna 2018 Vizeum, ja vastuun hakukonemarkkinoinnista sekä sosiaalisen median maksetusta mainonnasta otti tulospohjaisen markkinoinnin erikoisosaajat iProspectissa.

- Työ Isobarin ja koko Dentsu Aegis Network Finlandin kanssa on ollut inspiroivaa ja dynaamista. Uusi konsepti ja ilme on otettu hyvin innostuneesti vastaan niin opiskelijoidemme kuin yhteistyökumppaneidemme parissa. Haaga-Helia on jo Suomen tunnetuin ammattikorkeakoulu, ja kampanjan myötä toivomme, että brändimme vahvistuu entisestään, Haaga-Helian viestintäpäällikkö Ari Nevalainen kertoo.

Luo itsesi -kampanjan video

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Tuomas Pekkanen
Head of Client Services / Isobar
tuomas.pekkanen@isobar.com
+358 45 230 5125

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Dentsu Aegis Network  Oy
Dentsu Aegis Network Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

+358443522175http://www.dentsuaegisnetwork.fi

Kansainvälinen Isobar-ketju toimii 45 maassa ja työllistää yli 6 500 ihmistä.Se on osana markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkia.

 

Dentsu Aegis Network toimii 145 maassa ja työllistää yli 60 000 ihmistä globaalisti. Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Suomessa Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, sisältömarkkinointitoimisto John Browm Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, datayksikkö DDS sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy

Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote

Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye