Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö

Nuorten mainonnansuunnittelukilpailu JujuPrixin voitto toistamiseen Jani Kiltille

Jaa

Jani Kiltti voitti toisen kerran peräkkäin vuotuisen nuorille tamperelaisille mainonnan suunnittelijoille suunnatun kilpailun JujuPrixin työllään ”EkoLive”. Palkinto, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön 2000 euron apuraha, luovutettiin Kiltille tänään MarketingBusiness Battle -tapahtumassa Tampereen Solo Sokos Hotel Tornissa. Ammattilaisraadin valitseman pääpalkinnon lisäksi Kiltti voitti myös verkossa järjestetyn yleisöäänestyksen selvällä erolla muihin short-listalle valittuihin töihin.

Jani Kiltti on vuoden 2019 JujuPrix voittaja.
Jani Kiltti on vuoden 2019 JujuPrix voittaja.

Jo 20 vuoden ajan järjestetyn kilpailun toimeksiantona oli tänä vuonna Ekokumppanit Oy:n keväällä järjestettävien keskustelutilaisuuksien ilmeen ja tapahtumajulisteen suunnittelu.

Ammattilaisraadin perustelut Jani Kiltin voittotyölle olivat seuraavat. Työ vastaa täydellisesti briefiin ja kertoo heti, että kyseessä on tapahtuma. Hyvä värimaailma, joka ei sorru tavanomaisuuksiin ja ilmeen päälle voi luoda koko tapahtumasarjan ilmeen. Kanna kortesi ekoon - on sloganina oivaltava ja hauska. Kiltti työskentelee graafisena suunnittelijana Creative Cruessa. ”

Jujuprix-kilpailun tarkoitus on nostaa esille nuoria tamperelaisia mainonnan suunnittelijoita. ”Kilpailulla on pitkä historia ja sen kautta on noussut vuosien mittaan esille hienoja lahjakkuuksia, jotka ovat tehneet pitkä uran mainonnan suunnittelun parissa”, Kilpailun järjestäjän edustaja Jaakko Sipola kertoo.

Markkinointiviestinnän ammattilaisista ja suunnittelukohteen edustajista koostuva raati arvioi kilpailuun osallistuneiden tason hyväksi. Raatiin lukeutuivat Tia Lilius, Kaski Agency; Jari Rasi, Jenga; Juha Siirtola, Creative Crue, Petra Koivusilta, Aamulehti; Carl Willandt, Ekokumppanit Oy; Jari Koivisto ja Jaakko Sipola, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö.

Kaikki Jujuprix-kilpailun shortlistalle valitut työt ovat nähtävissä osoitteessa http://jujuprix.fi/

JujuPrix on vuosittain järjestettävä mainonnan suunnittelukilpailu, johon voivat osallistua alle 35-vuotiaat pirkanmaalaiset markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaiset ja opiskelijat. Järjestäjän, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön, tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja -taitoa. Säätiö myöntää myös apurahoja alalla toimiville ja alaa opiskeleville. Jujuprix-kilpailua on järjestetty jo lähes 20 vuoden ajan.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja medialle:
Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö, Jaakko Sipola,jaakkoj.sipola@gmail.com, 050 911 3508

Kuvat

Jani Kiltti on vuoden 2019 JujuPrix voittaja.
Jani Kiltti on vuoden 2019 JujuPrix voittaja.
Lataa
Raadin jäsenet Carl Willandt, Ekokumppanit Oy, Petra Koivusilta, Aamulehti ja Jaakko Sipola, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö palkitsivat voittajan.
Raadin jäsenet Carl Willandt, Ekokumppanit Oy, Petra Koivusilta, Aamulehti ja Jaakko Sipola, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö palkitsivat voittajan.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö
Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö

Tampere

http://www.mainossaatio.fi

Säätiön tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja –taitoa.

Tampereen Mainosyhdistyksen säätiön historia alkaa 1951 perustetusta Tampereen Mainosyhdistyksestä. Yhdistys oli puoli vuosisataa ammatillinen ja virkistyksellinen yhdysside sadoille mainonnan ammattilaisille. Vuosituhannen vaihteessa jäsenten osallistuminen alkoi hiipua. Siitä syystä keväällä 2000 perustettiin Tampereen Mainosyhdistyksen säätiö hallinnoimaan yhdistyksen varoja. 

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.