Mondelēz Finland

Nyt huudetaan! Leijonia sponsoroiva suklaabrändi Marabou huutokauppaa kisapaitoja nimmareilla – tuotot hyväntekeväisyyteen

Jaa
Marko "Mörkö" Anttila signeerasi vuoden 2022 virallisen kisapaidan Karjala-turnauksen yhteydessä. Kuva: Jesse Väänänen.
Marko "Mörkö" Anttila signeerasi vuoden 2022 virallisen kisapaidan Karjala-turnauksen yhteydessä. Kuva: Jesse Väänänen.

Suomen Jääkiekkoliitto on solminut yhteistyösopimuksen makeisvalmistaja Maraboun kanssa. Keltaisista pakkauksistaan tunnettu sukaabrändi sponsoroi Suomen miesten, naisten ja junioreiden jääkiekkomaajoukkueita kausilla 2022–2025.

Marabou järjestää 5. joulukuuta alkaen Huuto.net-sivustolla viikon mittaisen huutokaupan, jossa on myytävänä kaksi Leijonien miesten maajoukkueen virallista pelipaitaa Marko Anttilan ja Harri Säterin nimikirjoituksilla. Pelaajat kirjoittivat nimikirjoituksensa pelipaitoihin Karjala-turnauksen yhteydessä 9. marraskuuta.

Huutokaupalla on tarkoitus kiinnittää huomio nuorten pelaajien tukemiseen. Pelipaitojen myynnistä saatavat tuotot ohjataan Suomen Jääkiekkoliiton hallinnoimalle hyväntekeväisyysrahasto Finkey Foundationille. Rahasto tukee muun muassa vähävaraisten perheiden lasten jääkiekkoharrastusta sekä nuorten ja naisten maajoukkuetoimintaa.

– Olemme todella ylpeitä tästä yhteistyöstä. Marabou jakaa Jääkiekkoliiton ja Leijonien kanssa yhteisen arvopohjan ja halun rakentaa parempaa tulevaisuutta. Siksi tahdommekin yhteistyöllä panostaa etenkin lasten ja nuorten mahdollisuuksiin harrastaa jääkiekkoa, toteaa Maraboun brändipäällikkö Marianna Haavisto.

Huutokaupattavaksi tulevat pelipaidat ovat aitoja vuoden 2022 MM-kotikisoihin suunniteltuja virallisia pelipaitoja, eikä niitä voi ostaa mistään.

– Jos aiemmissa huutokaupoissa ei ole onnistanut, niin nyt on uusi tilaisuus hankkia ikoninen pelipaita ja tukea samalla tärkeää työtä tulevaisuuden kiekkoilijoiden hyväksi, Haavisto sanoo.

Jääkiekkoliiton myynti- ja markkinointijohtaja Lassi Rönkkönen iloitsee uuden yhteistyökumppanin mukanaan tuomista mahdollisuuksista.

– Toivotamme yhden maailman makeimmista brändeistä lämpimästi tervetulleeksi Leijonaperheeseen. Uskon, että yhdessä Maraboun kanssa saamme paljon hyvää aikaan, ja voimme toteuttaa uudenlaisia sponsoroinnin ja hyväntekeväisyyden yhteistyömuotoja, Rönkkönen sanoo.

Jääkiekon MM-kisat pelataan 12.–28. toukokuuta Suomessa ja Latviassa. Kevään aikana Marabou tuo markkinoille Leijonien logolla varustettuja uniikkeja kampanjatuotteita, joiden myynnistä lahjoitetaan yhteensä 10 000 euroa Finkey Foundationille.

Haavisto muistuttaa, että hyväntekeväisyyshuutokauppa ja ensi kevään kampanja ovat vasta alkua, sillä Maraboun ja Jääkiekkoliiton yhteistyö jatkuu tulevina kausina uusien tempausten ja kampanjoiden merkeissä.

Vuonna 1916 Ruotsissa perustetun Maraboun tuotevalikoimaan kuuluu laaja valikoima suklaita ja keksejä. Suomessa Marabou tunnetaan etenkin suklaalevyistään sekä Daim-patukoista. Tuotemerkin omistaa Mondelez International.

Lisätiedot

Marianna Haavisto
Brand Manager Finland, Marabou, Daim, Toblerone & O’boy
+358 201427578
SannaMarianna.Haavisto@mdlz.com

Avainsanat

Kuvat

Marko "Mörkö" Anttila signeerasi vuoden 2022 virallisen kisapaidan Karjala-turnauksen yhteydessä. Kuva: Jesse Väänänen.
Marko "Mörkö" Anttila signeerasi vuoden 2022 virallisen kisapaidan Karjala-turnauksen yhteydessä. Kuva: Jesse Väänänen.
Lataa
Harri Säterin ja Marko Anttilan nimikirjoituksilla varustetut kisapaidat myydään hyväntekeväisyyshuutokaupassa. Kuva: Jesse Väänänen.
Harri Säterin ja Marko Anttilan nimikirjoituksilla varustetut kisapaidat myydään hyväntekeväisyyshuutokaupassa. Kuva: Jesse Väänänen.
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Mondelēz Finland
Tammiston kauppatie 7 B
01510 Vantaa

https://www.mondelezinternational.com/Finland

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) tarjoaa ihmisille herkullisia vaihtoehtoja herkuttelu- ja välipalahetkiin yli 150 maassa ympäri maailmaa. MDLZ:n vuoden 2021 nettotulot olivat noin 29 miljardia dollaria ja se johtaa välipalojen tulevaisuutta ikonisilla maailmanlaajuisilla ja paikallisilla tuotemerkeillä, kuten OREO-, belVita- ja LU-kekseillä sekä Cadbury Dairy Milk- ja Milka-suklaalla. Suomen tuoteportfoliossa on monia tunnettuja tuotemerkkejä kuten Marabou, Daim, Toblerone, O’boy, TUC ja Philadelphia. Mondelēz International on The Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 ja Dow Jones Sustainability Index -yhteisöjen ylpeä jäsen. Lue lisää osoitteesta www.mondelezinternational.com tai seuraa yritystä Twitterissä: www.twitter.com/MDLZ. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.