Nyt tulee Nokia 3310 3G: puhuminen ja tekstaaminen houkuttavat yhä useampia

Globaaliksi ilmiöksi noussut Nokia 3310 tulee yhä useamman fanin ulottuville ympäri maailmaa. Tarjolla uudet värit, räätälöitävissä oleva retro-käyttöliittymä ja 3G-datayhteys.

Nokia-puhelinten uusi koti, HMD Global esitteli tänään Nokia 3310 3G:n. Nokia 3310 3G tulee Suomessa myyntiin 10.10., ja sen suositeltu vähittäismyyntihinta on 59 euroa. Puhelimessa yhdistyvät Nokia 3310:n fokus puhumiseen ja tekstaamiseen sekä 3G-datayhteys. Ja kyllä, siinä on tietenkin Mato-peli.

Nokia 3310 3G tuo tullessaan uusia, raikkaita värejä. Lisäksi retro-käyttöliittymää on kehitetty niin, että se tarjoaa paremman, räätälöitävissä olevan käyttökokemuksen. Käyttäjä voi valita itselleen parhaiten sopivan teeman sekä vaihtaa kuvakkeiden värejä ja paikkoja, jolloin hänen suosikkitoimintonsa ovat kätevästi esillä.

“Uudistetusta Nokia 3310 -puhelimestamme on tullut globaali ilmiö. Älypuhelinten dominoimassa maailmassa nostalgian ja kauniin, pitkäkestoisella akulla varustetun puhelimen yhdistelmä on todella inspiroinut ihmisiä. Fanimme ympäri maailman ovat toivoneet, että tekisimme tästä ikonisesta tuotteesta myös 3G-version. Olemme kuulleet toiveenne ja toivotamme tänään tervetulleeksi Nokia 3310 3G:n”, sanoo HMD Globalin tuotteista vastaava johtaja Juho Sarvikas.

Nokia 3310 3G edustaa tuoteperheen vahvaa ja värikästä perintöä. Puhelin tulee markkinoille neljässä, erottuvassa mattavärissä. Ne ovat suositut keltainen ja lämpimän punainen sekä kauniit uutuudet vaaleansininen ja hiilenmusta. Puhelimen näppäimistö on hopeanvärinen.

Nokia 3310 3G tarjoaa aiempaakin paremman näppäintuntuman. Näppäinten välissä on entistä enemmän tilaa, joten soittaminen, tekstaaminen ja twiittaaminen sujuvat aiempaa mukavammin.

Puhelimessa on jopa kuuden tunnin puheaika, ja akku kestää ladattuna jopa vaikuttavat 27 päivää.

ossi.korpela@hmdglobal.com

HMD Global on Nokia-puhelinten ja -tablettien uusi koti, jonka pääkonttori on Espoossa. HMD muotoilee ja markkinoi älypuhelin- ja peruspuhelinvalikoimaa, joka on kohdennettu useille eri kuluttajaryhmille ja joka tarjoaa puhelimia useissa eri hintakategorioissa. Innovointiin ja korkeaan laatuun sitoutunut HMD Global Oy on Nokia-puhelinten ja -tablettien lisensoija yksinoikeudella. www.hmdglobal.com

HMD Global keräsi 100 miljoonan dollarin rahoituksen kiihdyttääkseen seuraavaa kasvuvaihettaan21.5.2018 12:10Tiedote

Espoo, 21.5.2018 - Suomalainen startup HMD Global – Nokia-puhelinten uusi koti – on kerännyt eri sijoittajilta 100 miljoonan dollarin lisärahoituksen. Rahoituksella kasvatetaan HMD Globalin liiketoimintaa ja rahoitetaan yrityksen kasvua sen toisena toimintavuonna. Rahoituskierrosta johti Genevessä sijaitseva Ginko Adventures, joka on osa Alpha Ginko Ltd:tä, ja kierrokseen osallistuivat DMJ Asia Investment Opportunity Limited ja FIH Mobile Ltd:n tytäryhtiö Wonderful Stars Pte. Ltd.

Nokia 8 Siroccon ennakkomyynti alkaa tänään klo 12 Elisalla ja DNA:lla. Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 plus ja uusi Nokia 6 tulevat myyntiin Suomessa 19.4.26.3.2018 11:45Tiedote

Helmikuun lopussa esitellyt Nokia 8 Sirocco, Nokia 7 Plus sekä uusi Nokia 6 edustavat Nokia-puhelimille tyypillistä viimeisteltyä laatua, kestävyyttä ja luotettavuutta. Ne tulevat myyntiin Suomessa 19.4., ja niiden ennakkomyynti alkaa tänään. Nokia 8 Siroccon suositeltu vähittäismyyntihinta on 749 euroa, Nokia 7 plussan 399 euroa ja Nokia 6:n 299 euroa.