Ohjelmistoyritys BearIT Oy kasvaa - Petri Salosta asiakkuus- ja myyntijohtaja

Petri Salo aloittaa BearIT Oy:n asiakkuus- ja myyntijohtajana maaliskuun alusta 2019 alkaen. Salon vastuulle yrityksessä kuuluvat myynnin ja asiakkuuksien kehittäminen sekä uusien liiketoiminta-alueiden tunnistaminen. Aiemmin Salo on työskennellyt myynti- ja johtotehtävissä ICT-alalla mm. MPY Palveluilla, CGI:llä, Solitalla ja Solteqilla.

- Petri on meille arvomaailmaltaan ja tyyppinä sopiva. Hänellä on vahva kokemus jo valmiiksi alalta ja osaamista BI-puolelta, BearIT Oy:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

- Hienoa päästä osaksi BearIT Oy:tä ja vauhdittamaan yrityksen kasvua, Petri Salo kertoo.

BearIT Oy on digitaalinen ohjelmistotalo, joka työllistää parisenkymmentä henkilöä Tampereella ja pääkaupunkiseudulla. Autamme asiakkaitamme vaativissa ohjelmistoprojekteissa ja keskitymme enenevissä määrin myös omaan tuotekehitykseen. Ydinosaamistamme ovat pilvi- ja mobiilikehitys sekä terveydenhuollon digitaalipalvelut. Lisäksi valmennamme ohjelmistoalan osaajia ja kehitämme ratkaisuja työllistymisen edistämiseksi.