Oikaisu 4.8.2015 tiedotteeseen: Sunborn Catering Oy:n ja Logomon yhteistyösopimuksen kesto ei vielä tiedossa

Eilen 4.8. julkaistussa tiedotteessa Sunborn Catering Oy:n ja Logomon ravintola- ja cateringpalveluja koskevasta sopimuksesta mainittiin sen keston olevan 2016-2020. Itse kestoa uudelle sopimukselle ei kuitenkaan ole vielä vahvistettu.

Sunborn Catering on osa Sunborn-konsernia, johon Suomessa kuuluvat muun muassa Naantalin Kylpylä sekä kansainvälisen tason ravintolat Pinella ja Chaîne des Rôtisseurs –kilvillä palkittu Le Soleil. Logomossa sijaitsevat Sunborn Cateringin pääkeittiö sekä lounas-, brunssi-, ja tapahtumaravintola Logomo Kitchen. Lisäksi yritys vastaa Helsingin Kulttuuritalon sekä Turun Domino-teatterin ravintola- ja cateringpalveluista ja on jo yli kymmenen vuoden ajan luotsannut legendaarisen Naantalin Kaivohuoneen viihde- ja ravintolatoimintoja.