Olo-apteekille uusi omistaja – verkkokauppaan panostaminen jatkuu

Olo-apteekki Oy saa uuden pääomistajan. Forssell Consulting Oy on ostanut 8.7.2022 Tamro Oyj:ltä yrityksen osakekannan. Olo-apteekin toiminta ja verkkokaupan palvelut asiakkaille jatkuvat kaupan jälkeen ennallaan.

– Olo-apteekin verkkokauppa on jo toista vuotta nopeassa kasvussa, ja asiakkaat ovat erityisen tyytyväisiä nopeaan toimitukseen, asioinnin helppouteen ja hintatasoon, mistä kertoo mm. asiakastyytyväisyyttä mittaava, erinomainen NPS-lukema yli 80. Tavoitteena on lisätä myös lääkkeet valikoimaan ja palvella asiakkaita entistä laajemmin terveyden ja hyvinvoinnin tukena. Suomen verkkokauppapalveluissa ja apteekkien digitalisoimisessa on edelleen paljon kehittämispotentiaalia. Näistä lähtökohdista jatkamme työtä asiakaskokemuksen kehittämiseksi ja asiakkaan hyvinvoinnin tukemiseksi, kertoo Forssell Consulting Oy:n omistaja, proviisori Kenneth Forssell.

Kenneth Forssell aloittaa vuoden 2022 kuluessa Pyhtään apteekin apteekkarina.

Verkkokaupan markkinaosuus terveys- ja hyvinvointituotteista on noussut erityisesti parin viime vuoden aikana, ja uskon, että tämä trendi vahvistuu tulevaisuudessa. Olemmekin erittäin tyytyväisiä siihen, että Olo-apteekki osaavine työntekijöineen jatkaa hyvää toimintaansa kokeneen ja kehittämiseen suuntautuneen omistajan johdolla, kertoo aiemman pääomistajan Tamro Oyj:n toimitusjohtaja Kai Kaasalainen.

Lisätietoa:

Kenneth Forssell, Forssell Consulting Oy, 040 373 6036

Kai Kaasalainen,Tamro Oyj, 040 589 8246

Aleksi Routama, Olo-apteekki Oy, 040 570 2881

Olo-apteekki Oy

Olo-apteekki Oy on kotimainen terveyden ja hyvinvoinnin verkkokauppa. Valikoimassa on tuhansia luotettuja apteekkituotteita ja kiinnostavia uutuuksia hyvään oloon ja kauneuteen, ja terveydenhuollon ammattilaisille erityisedut. Olo-apteekin verkkokaupan toiminta käynnistyi syksyllä 2019. Verkkokauppa toimii Vantaan Korsossa ja palvelee asiakkaita kaikkialla Manner-Suomessa. Liikevaihto tammikuussa 2022 päättyneellä tilikaudella oli 2,7 miljoonaa euroa. Tutustu https://www.oloapteekki.fi/