Olympiastadionin 82-vuotissyntymäpäivää juhlistetaan perjantaina 12. kesäkuuta

Olympiastadionin ensimmäisestä käyttöön vihkimisestä tulee 12. kesäkuuta kuluneeksi 82 vuotta. Syntymäpäivää juhlistetaan perjantaina 12.6.2020 sekä virtuaalisesti Olympiastadion-kirjan julkistamistilaisuudessa että tuomalla uudet stadionistuimet koeistuttavaksi Helsingin keskustaan.

Olympiastadionista valmistuu suurteos totaalisen uudistumisen kynnyksellä. Liikuntaneuvos Erkki Alajan kirjoittama kirja ilmestyy stadionin 82-vuotissyntymäpäivänä 12.6.2020. Kirja avaa lukemattomia uusia kulmia meille monelle tuttuun paikkaan.

Kutsumme suomalaiset mukaan Olympiastadion-kirjan julkistamistilaisuuteen Facebook live-lähetyksen kautta pe 12.6. klo 10-10.45. https://www.facebook.com/olympiastadion.helsinki

Erkki Alajan kanssa Olympiastadionista keskustelemassa kestävyysjuoksija Kirsi Valasti, jalkapallotähti Mikael Forssell, Stadion-säätiön hallituksen puheenjohtaja, apulaispormestari Nasima Razmyar ja stadionin uudistamisen arkkitehdeistä Kimmo Lintula.

Olympiastadionin uudet penkit on koeistuttavissa Sanomatalon Mediatorilla 12.6. klo 9.30 alkaen 18.6. klo 12 asti Sanomatalon aukioloaikoina (ma-pe 7–20 ja la-su 9–20).

Uusi stadionistuin on suomalainen ympäristöystävällinen innovaatiotuote. Valmistajan edustaja on paikan päällä kertomassa kestävän kehityksen istuimista pe 12.6. klo 9.30-13.00.

Lisätietoa:

Markkinointi- ja viestintäjohtaja