Oma Säästöpankki julkaisee puolivuosikatsauksen ja kutsuu tiedotustilaisuuteen 10.8.2020

OmaSp julkaisee vuoden 2020 puolivuosikatsauksen maanantaina 10.8.2020 arviolta klo 9. Tiedote on luettavissa julkistuksen jälkeen yhtiön internetsivuilla www.omasp.fi/sijoittajat. Yhtiö järjestää tiedotustilaisuuden analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja medialle maanantaina 10.8. klo 10.30 OmaSp:n Helsingin konttorissa, osoitteessa Kluuvikatu 3, 7.krs, Helsinki. Tiedotustilaisuutta voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä 10.8.2020 klo 10.30 alkaen osoitteessa www.omasp.fi/sijoittajat ja myöhemmin tallenteena www.omasp.fi/sijoittajat. Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan alkuvuoden tulokseemme ja loppuvuoden näkymiin.

Tiedotustilaisuus on suomenkielinen. Yhtiön tuloksen esittävät toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi ja talousjohtaja Sarianna Liiri.

Ilmoittautumisen tiedotustilaisuuteen toivomme sähköpostilla osoitteeseen essi.halonen@omasp.fi viimeistään perjantaina 7.8.2020.

OmaSp järjestää englanninkielisiä puhelinkonferensseja erikseen sovittavina ajankohtina. Englanninkielisestä puhelinkonferenssista kiinnostuneita pyydetään olemaan yhteydessä johdon assistenttiin Essi Haloseen (essi.halonen@omasp.fi tai puhelimitse +358 44 265 1180) ajankohdan sopimiseksi.

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on yli 3,5 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

OmaSp tukee yrittäjyyttä käynnistämällä valtakunnallisen yhteistyön Suomen Uusyrityskeskuksen kanssa12.6.2020 09:04:53 EESTTiedote

Elinkeinoelämän tuki uusyrityskeskustoiminnalle on ensiarvoisen tärkeää. OmaSp liittyi jäseneksi, koska yrittäjyys on keskeinen arvo myös omassa toiminnassamme. Suomen 30 Uusyrityskeskusta neuvoo maksutta alkavia yrittäjiä ja yrittäjyyttä suunnittelevia. Koronakeväästä huolimatta, ja toisaalta juuri sen takia, perustamisneuvonnalle riittää kysyntää eri puolilla Suomea.

OmaSp edistää pk-yritysten rahoitusta Euroopan investointirahaston turvin9.6.2020 08:21:38 EESTTiedote

Oma Säästöpankki Oyj (OmaSp) on allekirjoittanut uuden jatkokiintiön takaussopimuksesta Euroopan investointirahaston (EIR) kanssa. Yhteistyöohjelman tavoitteena on helpottaa suomalaisten pk-yritysten luoton saantia ja kannustaa investointeihin. Jatkosopimus kattaa yhteensä 75 miljoonan euron yritysluotot, joita pankki voi myöntää määrätyin kriteerein kasvuhakuisille PK-yrityksille. Luotonannon riskit jaetaan OmaSp:n ja EIR:n kesken.

Sami Hirvonen OmaSp Joensuun konttorinjohtajaksi3.4.2020 08:22:09 EESTTiedote

Joensuun konttorinjohtaja Anna-Helena Kosela siirtyi työurallaan Oma Säästöpankissa eteenpäin kehityspäälliköksi käynnissä olevaan peruspankkijärjestelmän uudistamishankkeeseen. Tämän myötä Sami Hirvoselle aukesi paikka hypätä pankin kelkkaan konttorinjohtajaksi maaliskuun alussa 2020. Sami Hirvonen on joensuulainen ja monessa liemessä keitetty pankkialan ammattilainen. Hänellä on pankkialalta yli viidentoista vuoden kokemus ja vahva osaaminen muun muassa yrityspuolen asioissa ja maksuliikenteessä. Yrittäjähenkisyyttä Sami on saanut yrittäjä-vanhemmiltaan ja koulutukseltaan hän on kauppatieteiden ylioppilas ja tradenomi.