Readme.fi Oy

Omakohtainen muistelmateos äänikirjana yhdeltä Suomen tunnetuimmista radioäänistä

Tietokirjakustantamo Readme.fi tekee uuden aluevaltauksen ja julkaisee lokakuussa useita äänikirjoja tunnetuilta suomalaisvaikuttajilta. Ensimmäisenä äänikirjapalveluihin saadaan ikimuistettavasta Yölinjalla-radio-ohjelmastakin tuttu Pekka Sauri omakohtaisella muistelmateoksellaan "Huominen, eilisen sanelema". Kirja on saatavilla myös painetussa muodossa.

-”Huominen, eilisen sanelema” kuvaa lapsuuden kokemusten, toiveiden ja ahdistusten vaikutusta ihmisen myöhempään elämään omakohtaisten muistikuvien kautta. Todennäköisesti jokainen lukija pystyy tasolla tai toisella samastumaan näihin elämyksiin Saurin tutun ja rauhallisen Yölinjalla-äänen johdattamana.

Riitämmekö? Annammeko armoa ja lohtua toisillemme ja itsellemme? Osaammeko lopulta irrottaa tyynesti otteemme ja luopua? Ehkä kannattaa metsästää mieluummin merkitystä kuin onnea. Niin kauan kuin vielä on aikaa.

Pekka Sauri (s. 1954) on filosofian tohtori, psykologi ja Helsingin yliopiston työelämäprofessori. Hän toimi Helsingin apulaiskaupunginjohtajana 2003-2017. Saurin aikaisempia teoksia ovat mm. Hyvä mies, Toisen kanssa, Politiikan psykologia, Yölinja - selviytymisen käsikirja, Parempaa kuin seksi (romaani), Ratkaisemattomien kysymysten kirja ja Julkishallinto ja sosiaalinen media. Sauri on aktiivinen sosiaalisen median käyttäjä. Hänet muistetaan radion Yölinjalla-ohjelmasta vuosilta 1986-2002.

Lokakuussa Readme.fi julkaisee äänikirjana myös Tommy Hellstenin uutuuskirjan Rakkaus, Heikki Kullan F1-maailmaan sijoittuvan muistelmateoksen Iceman - Kimin matkassa, Kari Kallosen tietokirjan Suomalaiset sotilaat muukalaislegioonassa, Clara Blomqvistin ja Marja Björkin Åke Blomqvist -elämäkerran, Ilkka Enkenbergin ja Markus Forsellin Isäkirjan sekä Hanna Partasen Rytmidieetti-ruokavaliokirjan.

Tutustu kirjaan: https://www.readme.fi/kirja/huominen-eilisen-sanelema/

Lisätietoja: Readme.fi Oy, Jussi Kiilamo puh. 044 356 9937 jussi.kiilamo@readme.fi

Arvostelukappaleet: jussi.kiilamo@readme.fi

Readme.fi Oy

Lue lisää julkaisijalta Readme.fi Oy

LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA26.8.2020 09:30:37 EESTTiedote

LEIPÄ – Leipojan keittiössä Leipäkirjan julkaisutilaisuudessa esiteltiin ajankohtainen ja tekijältään toivottu teos LEIPÄ. Vuonna 2020 syödään ja leivotaan paljon leipää. Nyt on oikea aika saada monipuolisia ja täysjyvää sisältäviä leipäreseptejä ja ideoita leivän käyttöön. LEIPÄ on 304-sivuinen teos, johon on koottu yhteen kaikki leivästä. Kirjaan on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä erilaisista leivistä ja leipäruoista. Kokeneen leipojan, Arja Elina Laineen selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Arja Elinan tyttären, Anni-Sofia Savelan herkulliset kuvat houkuttelevat leipomaan. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita hyviä raaka-aineita, lisäksi leipää on käytetty monipuolisesti ruokien perustana. Leipä auttaa jaksamaan.

Tervetuloa Leipäkirjan julkistustilaisuuteen tiistaina 25.8.20 klo 8.30–10.30!11.8.2020 10:28:12 EESTKutsu

LEIPÄKIRJA - LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA Leipäkirjaan on koottu yhteen kaikki leivästä. 304-sivuiseen teokseen on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä ja ne kaikki tuodaan esille houkuttelevin kuvin. Kokeneen leipojan, Arja Elinan selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita raaka-aineita. Leipäkirja kertoo perusteellisesti erilaisista leivistä, mukana on ohjeita niin vaivaamatta valmistuviin (no knead) kuin erilaisilla juurimenetelmillä tehtyihin leipiin. Kirjasta löytyy lisäksi ideoita trendikkäisiin leipäruokiin.