Omakohtainen muistelmateos äänikirjana yhdeltä Suomen tunnetuimmista radioäänistä

Tietokirjakustantamo Readme.fi tekee uuden aluevaltauksen ja julkaisee lokakuussa useita äänikirjoja tunnetuilta suomalaisvaikuttajilta. Ensimmäisenä äänikirjapalveluihin saadaan ikimuistettavasta Yölinjalla-radio-ohjelmastakin tuttu Pekka Sauri omakohtaisella muistelmateoksellaan "Huominen, eilisen sanelema". Kirja on saatavilla myös painetussa muodossa.

-”Huominen, eilisen sanelema” kuvaa lapsuuden kokemusten, toiveiden ja ahdistusten vaikutusta ihmisen myöhempään elämään omakohtaisten muistikuvien kautta. Todennäköisesti jokainen lukija pystyy tasolla tai toisella samastumaan näihin elämyksiin Saurin tutun ja rauhallisen Yölinjalla-äänen johdattamana.

Riitämmekö? Annammeko armoa ja lohtua toisillemme ja itsellemme? Osaammeko lopulta irrottaa tyynesti otteemme ja luopua? Ehkä kannattaa metsästää mieluummin merkitystä kuin onnea. Niin kauan kuin vielä on aikaa.

Pekka Sauri (s. 1954) on filosofian tohtori, psykologi ja Helsingin yliopiston työelämäprofessori. Hän toimi Helsingin apulaiskaupunginjohtajana 2003-2017. Saurin aikaisempia teoksia ovat mm. Hyvä mies, Toisen kanssa, Politiikan psykologia, Yölinja - selviytymisen käsikirja, Parempaa kuin seksi (romaani), Ratkaisemattomien kysymysten kirja ja Julkishallinto ja sosiaalinen media. Sauri on aktiivinen sosiaalisen median käyttäjä. Hänet muistetaan radion Yölinjalla-ohjelmasta vuosilta 1986-2002.

Lokakuussa Readme.fi julkaisee äänikirjana myös Tommy Hellstenin uutuuskirjan Rakkaus, Heikki Kullan F1-maailmaan sijoittuvan muistelmateoksen Iceman - Kimin matkassa, Kari Kallosen tietokirjan Suomalaiset sotilaat muukalaislegioonassa, Clara Blomqvistin ja Marja Björkin Åke Blomqvist -elämäkerran, Ilkka Enkenbergin ja Markus Forsellin Isäkirjan sekä Hanna Partasen Rytmidieetti-ruokavaliokirjan.

Tutustu kirjaan: https://www.readme.fi/kirja/huominen-eilisen-sanelema/

Lisätietoja: Readme.fi Oy, Jussi Kiilamo puh. 044 356 9937 jussi.kiilamo@readme.fi

Arvostelukappaleet: jussi.kiilamo@readme.fi

Torstaina ilmestyvä uutuuskirja Äitivuosi kannustaa omannäköiseen äitiyteen22.3.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Äitiys ja pikkulasten vanhemmuus ovat olleet viime aikoina pinnalla. Suomessa on koettu huolta syntyvyyden laskusta ja pohdittu syitä sen takana. Syiksi on arveltu muun muassa nuorten aikuisten käsityksiä vanhemmuudesta: negatiiviset mielikuvat pikkulapsiarjen kuormittavuudesta ja vanhemman vastuusta saavat lykkäämään lasten hankkimista. Samaan aikaan mediassa puhutaan paljon tasa-arvoisesta vanhemmuudesta ja perhevapaiden uudistamisesta. Myös #metoo-liike muuttaa äideille varattuja rooleja ja äitiyden kokemusta.

Imitaattori Jarkko Tammisen rakastetut hahmot naurattavat nyt äänikirjana2.12.2020 11:15:58 EET | Tiedote

Imitaattori Jarkko Tammisen äänikirja Sen seitsemän veljestä on satiiri Seitsemästä veljeksestä, jotka seikkailevat hullussa nyky-Suomessa. Veljekset Frederik, Sauli, Tami, Jorma, Matti, Andy ja Kimi tapaavat hurjilla reissuillaan julkkiksia ja kaiken maailman eliittiä. Käänteitä syntyy, kun maailma on muuttunut, mutta miehet ei. ”Painomustekin punastuu tällaista kohellusta, eikä tätä voida kääntää millekään sivistyskielelle!”

Karita Tykän uutuuskirja tarjoaa ravintoa sekä keholle että mielelle3.11.2020 10:00:00 EET | Tiedote

Rakkaudella Karita -blogistaan tunnetun vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän suosittu Hyvä elämä -kirjasarja on saanut jatkoa. Uudessa teoksessa Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle lukijat vapautetaan dieettien kahleista ja viedään herkullisen ruoan sekä kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon matkalle. Lähes 500-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.