Onko tässä vuoden halutuin työpaikka? Antti Tuiskun tiimissä auki harvinainen tehtävä

Antti Tuisku etsii tiimiinsä keikka-assaria mahdollistamaan kaikkien aikojen jäähyväiset. Työpäivä pitää sisällään erilaisia backstage-tehtäviä ja huipentuu ainutlaatuiseen keikkaelämykseen.
Antti Tuisku etsii keikka-assistenttia Helsingin jäähallikeikalleen 5.5.2023

Suomen suosituimmaksi poptähdeksi ei tulla vahingossa – eikä yksin. Sen tietää myös jättimenestyksen saavuttanut Antti Tuisku, joka valmistautuu parhaillaan ympäri Suomen suuntautuvalle Mayhem-kiertueelleen.

Edessä siintävä hallikiertue ei ole mikä tahansa keikkarundi. Kun Mayhem on ohi, Tuisku jättäytyy pitkälle tauolle musiikkiuraltaan. Ennen taukoa luvassa on kuitenkin todellinen pop-spektaakkeli, kun Antti Tuisku laittaa pystyyn kaikkien aikojen bileet Tampereella, Kuopiossa, Lahdessa, Seinäjoella, Turussa, Oulussa, Rovaniemellä ja Helsingissä.

Nyt Antti Tuisku etsii Helsingissä 5.5.2023 järjestettävälle jäähallikeikalleen assaria mahdollistamaan ikimuistoiset jäähyväiset.

Katso Antti Tuiskun keikka-assarin työpaikkailmoitus »

Assarin päivä on täynnä toimintaa

Antti Tuiskun keikka-assari saa harvinaisen mahdollisuuden kurkistaa ison musiikkitapahtuman kulisseihin ja kokea ainutkertaisen pop-sensaation bäkkäriltä käsin.

Tuiskun mukaan keikka-assarin työpäivä tulee olemaan täynnä toimintaa, hauskoja kohtaamisia ja itsensä ylittämistä. Assarin tehtävä ei edellytä aiempaa kokemusta, sillä työpäivä vietetään osana ammattilaisten tiimiä.

”Tämän kokoluokan show ei onnistuisi ilman ammattimaista taustatiimiä. Uskon, että yksi pitkän urani salaisuuksista on ollut juuri se, että olen päässyt työskentelemään ihmisten kanssa, joilta olen saanut oppia uusia asioita”, Tuisku kuvailee.

Assarille tulee päivän aikana tutuksi backstage-työn koko kirjo, kun hän hyppää vuoroin fanituotteiden myyjäksi, roudariksi ja muihin keikan onnistumisen kannalta tärkeisiin tehtäviin.

Pelkkää raakaa duunia päivä ei kuitenkaan ole. Tuisku tiimeineen lupaa assarille elämyksen, josta on mayhem kaukana.

”Tämänkaltaisen spektaakkelin rakentaminen on tarkkaan varjeltu salaisuus, ja vain harvalla on mahdollisuus päästä jättikonsertin lavan taakse ja kulisseihin. Tällaista tilaisuutta ei tule usein vastaan!” Tuisku kertoo.

Assariksi voi hakea helposti ilman CV:tä – Tuisku toivoo hakijoita eri taustoista

Antti Tuisku ja rekrytoinnin kumppanina toimiva Duunitori unelmoivat työelämästä ja yhteiskunnasta, jossa ei ole sijaa syrjinnälle tai epäoikeudenmukaisuudelle. Siksi myös assarin tehtävään sopivat loistavasti ihmiset eri taustoista.

”Yksi tärkeimpiä arvojani elämässä on se, että ihmiset ovat saman arvoisia riippumatta taustasta, ihonväristä tai mistä tahansa. Olen etuoikeutettu, sillä olen saanut tutustua ja työskennellä erilaisten ihmisten kanssa. Heistä jokainen on avartanut maailmankuvaani. Meidän tiimissämme jokainen saa olla turvallisesti juuri sellainen kuin on. Sinäkin voit hakea tähän duuniin täysin omana itsenäsi!” Tuisku lupaa.

Tuisku ja Warner Music Finland toteuttavat rekrytoinnin Duunitorin vaivattomalla työnhakutavalla Dialogilla. Tämän ansiosta pestiä voi hakea nopeasti ja helposti ilman CV:tä tai hakemuskirjettä.

”Olemme innoissamme, että Antin assarin rekryssä käytetään juuri Dialogia. Tämän hakutavan etuna on se, että kaikki hakijat ovat samalla viivalla, eivätkä henkilön työnhaku- tai CV:n tekotaidot ratkaise. Paikkaa voi hakea näppärästi myös mobiililaitteella. Odotamme ennätysmäärää hakemuksia, sillä vaivattoman hakutavan lisäksi tehtävä Antin assarina houkuttelee varmasti monenlaisia ihmisiä”, Duunitorin rekrytoinnin asiantuntija Lotta Viljamaa kertoo.

Jos siis haaveilee päivästä Antti Tuiskun assarina, riittää, että vastaa muutamaan kysymykseen työpaikkailmoituksen yhteydessä. Vastausten perusteella valitaan hakijat, jotka etenevät rekrytointiprosessissa. Sopivimmat ehdokkaat tapaavat Teams-haastattelussa myös artistin itsensä.

Haku tehtävään on auki 20.3.–24.3. kello 16.00 saakka.

Katso työpaikkailmoitus kokonaisuudessaan täältä »

Kaipaatko lisätietoa tai tarvitsetko asiantuntijan haastatteluun? Ota yhteyttä!

Antti Tuisku etsii keikka-assistenttia Helsingin jäähallikeikalleen 5.5.2023