HAPPYMOORHAPPYMOOR

OnniBus-kisalähdöt kuljettavat yritykset 19 kaupungista ZOOATHLON-tiimikisaan Korkeasaareen

Suomen johtava kaukobussipalvelu OnniBus on liittynyt Happymoor Harbour -yritysverkostoon yhteistekemään uudenlaisia matkareittejä.Happymoor Harbour yhdistää yritykset ja yhteisöt jakamaan tekemistä ja resursseja uudenlaisten elämysten luomiseksi kestävästi. OnniBusin ja Happymoor Harbourin yhteistyön käynnistää Zooathlon-tiimikisa Korkeasaaressa touko-kesäkuussa.
ZOOATHLON-tiimikisa

OnniBusin kuljetuspalvelun ansiosta myös maakuntien yritykset pääsevät Zooathloniin kätevästi ja edullisesti. Zooathlonin OnniBus-kisalähdöt kuljettavat yritysten tiimit yhteisillä kuljetuksilla 19 eri paikkakunnalta Korkeasaareen.

Yritysten tiimit hyppäävät OnniBusin kyytiin yhteisen matkareitin varrelta, oman työpaikan pihasta. Näin yritykset säästävät rahaa jakamalla kustannuksia ja liikkuvat ekologisemmin.

- Homma toimii, koska yhdistelemällä kuljetuksia saamme lisättyä tehokkuutta ja pienennettyä ympäristökuormaa, sanoo OnniBusin kaupallinen johtaja Petteri Rantala.

Huippuluokan Zooathlon-tiimikisa kokoaa yritysten tiimit kohottamaan tiimihenkeä Korkeasaareen rakennetulle kisareitillä 2.5.-17.6.2022. Ammattilaisten suunnittemalla reitillä pakopelien jännitys kohtaa seikkailuradan hauskuuden. Kisapäivän huipentaa neljän ruokalajin Maailmanluokan makumatka -menu Zooathlonin kisakylässä.

Zooathlon on vain yksi esimerkki Happymoor Harbourin toiminnasta. Verkostossa yritykset tekevät yhdessä uudenlaisia kokemusformaatteja ihmisille, olivatpa he liikenteellä perheenä, pariskuntana tai työporukassa. Koska kaikki perustuu yhteistekemiseen, verkoston jäsenet hyötyvät toistensa osaamisesta sekä resursseista ja säästävät aikaa ja rahaa.

- Haluamme strategiamme mukaisesti olla jatkuvasti tekemässä bisnestä uudistavia avauksia. Mullistimme aikanaan bussimarkkinat. Nyt olemme Happymoor Harbourissa mukana mullistamassa sitä, miten rakennamme yhdessä uuden sukupolven kokemuksia ja matkareittejä, Rantala sanoo.

Happymoor Harbourin operoinnista vastaavan alustayhtiön perustaja Jannika Joutsenniemi on innoissaan uudesta kumppanista.

- Happymoor Harbour yhdistää rohkeasti oman liiketoimintansa ja toimialansa ketterään kehittämiseen panostavia yrityksiä, joilla on intohimo liikuttaa ihmisiä niin tunteen tasolla kuin palaavina asiakkaina. On hienoa saada oman toimialansa mullistanut OnniBus vahvistamaan yritysverkostomme yhteistekemistä yli kaupunkirajojen, Joutsenniemi iloitsee.

Zooathlon järjestetään Korkeasaaren eläintarhassa 2. toukokuuta - 17. kesäkuuta. OnniBus-kisalähdöt kuljettavat tiimejä Kotkasta, Loviisasta, Porvoosta, Turusta, Salosta, Lohjalta, Tampereelta, Hämeenlinnasta, Hyvinkäältä, Imatralta, Lappeenrannasta, Kouvolasta, Porista, Raumalta, Kokemäeltä, Harjavallasta, Jyväskylästä, Lahdesta ja Heinolasta. Jokaisen Zooathloniin osallistuvan tiimin osallistumismaksusta lahjoitetaan 100 euroa yrityksen valinnan mukaan joko amurintiikereiden ja -leopardien tai lumileopardien suojeluun niiden elinalueilla tai Korkeasaareen Villieläinsairaalan toimintaan.

Jannika Joutsenniemi

ZOOATHLON detaljikuva
ZOOATHLON lumileopardi

HAPPYMOOR

HAPPYMOOR HARBOUR yhdistää kaupunkien yritykset ja yhteisöt jakamaan tekemistä ja resursseja parempien asiakasreittien ja kestävämmän liiketoiminnan yhteistekemiseksi. Yhteistekemisen tuotoksena syntyy uudenlaisia, personoituvia kokemuksia, jotka ihmiset löytävät, muotoilevat, ostavat ja ohjaavat polullaan happymoor.clubissa. Yhteistekemistä koordinoi luovan alan ja liiketoiminnan kehittämisen yrittävistä osaajista koostuva Miehistö. Alustan yhteinen tekeminen lisää kaupunkien ja alueiden vetovoimaa, viihtyvyyttä ja elinvoimaa kestävästi. happymoor.biz

Lue lisää julkaisijalta HAPPYMOOR

SuomiAreenassa: Jakamistalous 2.0 luo onnellisempia kaupunkeja, yrityksiä ja ihmisiä16.6.2022 13:46:46 EEST | Tiedote

Jakamistalous 2.0 säästää aikaa, rahaa ja resursseja ja jakaa hyödyt entistä tasaisemmin. Happymoor Harbourin perustaja Jannika Joutsenniemi, SuperParkin maajohtaja Kirsi Ojakoski, Visit Finlandin kehitysjohtaja Kati Paasi ja Etlan tutkimusjohtaja Tero Kuusi keskustelevat SuomiAreenassa maanantaina 11. heinäkuuta, millaisia mahdollisuuksia Jakamistalous 2.0 avaa yrityksille, kaupungeille ja ihmisille.