Original Sokos Hotel Rikala uudistuu tammikuun aikana

Yökerho RNC uudistui ja ravintola Rikala Bar&Grill on remontissa paraikaa. Seuraavaksi on Original Sokos Hotel Rikalan vuoro.

Sekä hotellihuoneet, respa että julkisivu uudistetaan.

Rikala Bar&Grill pukeutuu parhaillaan pikavauhtia uuteen asuun tarjotakseen entistä viihtyisämmät puitteet salolaisille ja Salossa vieraileville nauttia hyvästä ruuasta. Rikala Bar&Grillin uudistustyöt aloitettiin syyskuun alussa ja ruokaravintola avataan täysin uudistettuna marraskuun lopussa. Yökerho RNC uudistui jo aiemmin tänä vuonna ja jatkaa siten toimintaansa normaalisti.

Uudistusten aalto saa nyt jatkumon hotellista, jossa aloitetaan uudistukset tammikuussa 2020. Työt aloitetaan kokoustiloista ja sisääntulon aulatiloista. Tämän jälkeen kaikki huoneet saavat uudet pinnat sekä nykyaikaisen, harmonisen sisustuksen, jossa matkaajan on hyvä levätä. Myös kiinteistön ulkokuorta saatetaan tähän päivään ikkunoiden ja ulkopintojen uusimisella.

Hotelli suljetaan vain aulan remontin ajaksi tammikuussa. Remontin on suunniteltu kestävän vajaan kuukauden eli helmikuusta 2020 lähtien hotelli palvelee jälleen. Muut hotellia koskevat uudistukset tehdään vaihteittain siten, että hotelli palvelee asiakkaat normaalisti.

”Vuonna 2018 Sokos hotelleissa julkistettiin missiomme, Onnellistaminen, ja onkin hienoa, että kokonaisvaltaisen uudistuksen jälkeen pystymme toteuttamaan lupaustamme entistäkin helpommin”, kertoo Rikalan hotellinjohtaja Jaana Johansson.

Aikaisempi tiedote 28.8.2019:

Rikala Bar&Grill uudistuu täysin syksyn aikana

Lisätiedot: Original Sokos Hotel Rikala, hotellinjohtaja Jaana Johansson, puh. 044 7705 118

Sekä hotellihuoneet, respa että julkisivu uudistetaan.

Suur-Seudun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita6.1.2020 19:58:24 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, punalapputuotteet, Nosto-automaatit, laaja palveluvalikoima ja verkosto – osuuskauppa näkyy jo nyt monella tavalla asiakasomistajiensa arjessa. Mitä muuta osuuskaupan asiakasomistajat odottavat omalta kaupaltaan? Mikä rooli osuuskaupalla voisi olla läntisen Uudenmaan ja Salon seutukunnan kehityksessä? Näihin kysymyksiin haetaan vastauksia Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n pian alkavissa vaaleissa.