Osuuskauppa Keskimaa sulkee kaikkien ravintoloiden asiakastilat – kolme ravintolaa jatkaa take away -annosten myyntiä

Osuuskauppa Keskimaa sopeuttaa Suomen hallituksen vahvan vetoomuksen mukaisesti kaikkien vielä auki olevien Keskimaan ravintoloiden toimintaa. Valtaosa Keskimaan ravintoloista suljettiin jo aikaisemmin viikolla. Lauantaista 28.3.2020 suljetaan lisäksi ravintola Trattoria Aukio sekä Prisma Seppälän Buffa ja Presso. Ravintola Revolution sekä pikaruokaravintolat Hesburger Sokkari Hesburger Seppälä laajennettuna Pizza Buffan noutopitsa palvelulla jatkavat toimintaa take away -ravintoloina.

Keskiviikkona 25.3.2020 Suomen hallituksen esittämässä vahvassa vetoomuksessa hallitus esitti ravintoloiden, kahviloiden ja anniskelupaikkojen sisällä syömisen kieltämistä mahdollisimman pian koronaviruksen leviämisen rauhoittamiseksi. Osuuskauppa Keskimaa haluaa toimia hallituksen vetoomuksen mukaisesti sulkemalla kaikkien vielä auki olevien ravintoloiden asiakastilat Jyväskylässä lauantaista 28.3.2020 alkaen.

− Suljimme jo alkuviikosta suurimman osan Keskimaan ravintoloista sekä hotelli Alexandran ravintolatoimintoineen. Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa haluamme toimia vastuullisesti ihmisten terveys etusijalla. Ihmisten arkea helpottaaksemme jatkamme suosituimmissa Hesburgereissamme Sokkarilla ja Seppälässä sekä ravintola Revolutionissa noudettavien take away -annosten myyntiä, toteaa matkailu- ja ravitsemisalan toimialajohtaja Pasi Kunelius.

Keskimaan sulkee lauantaista 28.3. alkaen Prisma Seppälän Buffan ja Presson sekä Paviljonki hotellin yhteydessä toimivan ravintola Trattoria Aukion. Ravintola Revolution sekä pikaruokaravintolat Hesburger Sokkari ja Hesburger Seppälä laajennettuna Pizza Buffan noutopitsa palvelulla toimivat toistaiseksi noutoravintoloina lyhennetyillä aukioloajoilla. Keskimaan kaikkien ravintoloiden päivitetyt take away -listat löytyvät osoitteesta: www.keskimaa.fi/takeaway lauantaiaamusta alkaen.

Ravintola Revolutionille on räätälöity oma take away -lista, jossa yhdistellään suosituimpia annoksia niin ravintolan omalta listalta kuin ravintola VENNin ja Green Eggin listoilta.

− Revolutionin take away -lista sisältää kirjon Revolutionin burgereista, Green Eggin kebabista ja buneista aina VENNin pizzalevyihin. Halusimme tarjota asiakkaillemme räätälöidyn valikoiman. Listalta saa koko perheen tyytyväiseksi yhdellä tilauksella, kertoo listaa työstänyt keittiömestari Petri Kilpeläinen.

Osuuskauppa Keskimaa, toimitusjohtaja Antti Määttä, 050 522 1011, antti.maatta@sok.fi
Osuuskauppa Keskimaa, matkailu- ja ravintola-alan toimialajohtaja Pasi Kunelius, 010 767 3060, pasi.kunelius@sok.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 632 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 133 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Saunaravintolan rakentaminen on alkanut Jyväskylän satamassa – nimikilpailu uudelle rakennukselle on käynnissä6.7.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on aloittanut uuden saunaravintolan rakennustyöt Jyväskylän sataman kärjessä. Saunaravintolarakennuksen tiloihin rakennetaan uniikki ravintola, kokous- ja juhlatiloja sekä saunamaailmaa. Rakennustöiden edetessä Keskimaa on käynnistänyt sataman kärkeen rakentuvalle kohteelle nimikilpailun, jossa kerätään nimiehdotuksia uudelle saunaravintolarakennukselle. Saunaravintola avataan yleisölle alkukesällä 2022. Hanke on merkittävä kehitysaskel Jyväskylän ja Keski-Suomen matkailulle.

Keskimaa yhteistyökumppaniksi Uuraisten elinvoimahankkeessa17.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja Uuraisten kunta ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Uuraisten elinvoimahankkeesta. Uuraisten kunta on hakenut yhteistyökumppania, jonka kanssa Uuraisten keskustaan käynnistetään kaavoitus uuden liikekiinteistön rakentamiseksi. Keskimaan suunnitelmissa on rakentaa alueelle uusi päivittäistavarakauppa sekä ABC-polttoaineiden kylmäasema. Alustavan suunnitelman mukaisesti kohde valmistuu syksyllä 2023.