Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksen päätöksiä

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 27.11.2018 valittiin hallintoneuvosto kaudelle 2019 – 2012. Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 27.11.2018 valittiin hallintoneuvostoon kaudeksi 2019 - 2021 uudelleen Jyväskylästä Sami Kettunen ja Anna-Leena Sahindal sekä Kyyjärveltä Jouko Huumarkangas. Uusina jäseninä hallintoneuvostoon valittiin Jyväskylästä Riitta-Maija Hautamäki ja Ilkka Pernu sekä Kannonkoskelta Minna Lappalainen. Henkilöstön, esimiesten edustajana, kaudella 2019-2021 hallintoneuvostossa toimii Sanna Hella Jyväskylästä.

Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Osuuskauppa Keskimaan tilintarkastajana vuonna 2019 jatkaa KPMG Oy, päävastuullisena Johanna Gråsten,KHT.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Jari Blom Jyväskylästä.

Keskimaan hallintoneuvosto vuonna 2019:

Hanho Maria, Keuruu

Hautamäki Hanna, Petäjävesi

Hautamäki Riitta-Maija, Jyväskylä

Hella Sanna, Jyväskylä (esimiesten edustaja)

Honkanen Jorma, Jämsä

Huumarkangas Jouko, Kyyjärvi

Jormakka Erkki, Hankasalmi

Kainulainen Taina, Jyväskylä (henkilöstön edustaja)

Kalenius Tapani, Jyväskylä

Kettunen Sami, Jyväskylä

Kuusijoki Kari, Jyväskylä

Kyrö Mika, Jämsä

Lappalainen Minna, Kannonkoski

Penttinen Henna, Äänekoski

Pernu Ilkka, Jyväskylä

Peura Timo, Jyväskylä

Saarimäki Reetta, Muurame

Sahindal Anna-Leena, Jyväskylä

Suonperä Juha, Jyväskylä

Timperi Kati-Erika, Jyväskylä

Vuorenpää Pirjo, Laukaa

Lisätiedot:

Osuuskauppa Keskimaa, toimitusjohtaja Antti Määttä, 050 5221011

Osuuskauppa Keskimaa, talousjohtaja Niko Toivanen, 040 5239131

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

S-market Suolahti uudistuu kevään aikana – myymälätila laajenee 200 neliöllä7.2.2019 13:10:22Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa uudistaa Suolahden S-marketin kevään aikana. S-marketin käyttöön saadaan tyhjänä ollut liiketila, jonka myötä myymälä laajenee 200 neliöllä. Erityisiä painopisteitä uudistuksessa ovat hedelmä- ja vihannesosasto, paistopiste, uudistuva pullonpalautus sekä myymälän yleisilmeen selkeyttäminen. Myymälän valikoimat kasvavat ja myös ostoskorin hinta laskee uudistuksen myötä.

Muutoksia S-Pankin asiakaspalvelupisteiden toimintaan ja aukioloaikoihin Jämsässä, Keuruulla, Viitasaarella ja Äänekoskella1.2.2019 10:05:00Tiedote

Keskimaa supistaa S-Pankin asiakaspalvelupisteiden aukioloaikoja Jämsässä, Keuruulla ja Äänekoskella maaliskuun alusta lähtien. Viitasaaren S-marketin yhteydessä toiminut S-Pankin asiakaspalvelupiste suljetaan ja asiointi peruspankkipalveluiden osalta siirtyy kaupan kassapalveluiden yhteyteen. Uudet aukioloajat ovat voimassa 4.3.2019 alkaen.