Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksen päätöksiä

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 27.11.2018 valittiin hallintoneuvosto kaudelle 2019 – 2012. Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 27.11.2018 valittiin hallintoneuvostoon kaudeksi 2019 - 2021 uudelleen Jyväskylästä Sami Kettunen ja Anna-Leena Sahindal sekä Kyyjärveltä Jouko Huumarkangas. Uusina jäseninä hallintoneuvostoon valittiin Jyväskylästä Riitta-Maija Hautamäki ja Ilkka Pernu sekä Kannonkoskelta Minna Lappalainen. Henkilöstön, esimiesten edustajana, kaudella 2019-2021 hallintoneuvostossa toimii Sanna Hella Jyväskylästä.

Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Osuuskauppa Keskimaan tilintarkastajana vuonna 2019 jatkaa KPMG Oy, päävastuullisena Johanna Gråsten,KHT.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Jari Blom Jyväskylästä.

Keskimaan hallintoneuvosto vuonna 2019:

Hanho Maria, Keuruu

Hautamäki Hanna, Petäjävesi

Hautamäki Riitta-Maija, Jyväskylä

Hella Sanna, Jyväskylä (esimiesten edustaja)

Honkanen Jorma, Jämsä

Huumarkangas Jouko, Kyyjärvi

Jormakka Erkki, Hankasalmi

Kainulainen Taina, Jyväskylä (henkilöstön edustaja)

Kalenius Tapani, Jyväskylä

Kettunen Sami, Jyväskylä

Kuusijoki Kari, Jyväskylä

Kyrö Mika, Jämsä

Lappalainen Minna, Kannonkoski

Penttinen Henna, Äänekoski

Pernu Ilkka, Jyväskylä

Peura Timo, Jyväskylä

Saarimäki Reetta, Muurame

Sahindal Anna-Leena, Jyväskylä

Suonperä Juha, Jyväskylä

Timperi Kati-Erika, Jyväskylä

Vuorenpää Pirjo, Laukaa

Lisätiedot:

Osuuskauppa Keskimaa, toimitusjohtaja Antti Määttä, 050 5221011

Osuuskauppa Keskimaa, talousjohtaja Niko Toivanen, 040 5239131

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.