Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksen päätöksiä

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 27.11.2018 valittiin hallintoneuvosto kaudelle 2019 – 2012. Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 27.11.2018 valittiin hallintoneuvostoon kaudeksi 2019 - 2021 uudelleen Jyväskylästä Sami Kettunen ja Anna-Leena Sahindal sekä Kyyjärveltä Jouko Huumarkangas. Uusina jäseninä hallintoneuvostoon valittiin Jyväskylästä Riitta-Maija Hautamäki ja Ilkka Pernu sekä Kannonkoskelta Minna Lappalainen. Henkilöstön, esimiesten edustajana, kaudella 2019-2021 hallintoneuvostossa toimii Sanna Hella Jyväskylästä.

Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Osuuskauppa Keskimaan tilintarkastajana vuonna 2019 jatkaa KPMG Oy, päävastuullisena Johanna Gråsten,KHT.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Jari Blom Jyväskylästä.

Keskimaan hallintoneuvosto vuonna 2019:

Hanho Maria, Keuruu

Hautamäki Hanna, Petäjävesi

Hautamäki Riitta-Maija, Jyväskylä

Hella Sanna, Jyväskylä (esimiesten edustaja)

Honkanen Jorma, Jämsä

Huumarkangas Jouko, Kyyjärvi

Jormakka Erkki, Hankasalmi

Kainulainen Taina, Jyväskylä (henkilöstön edustaja)

Kalenius Tapani, Jyväskylä

Kettunen Sami, Jyväskylä

Kuusijoki Kari, Jyväskylä

Kyrö Mika, Jämsä

Lappalainen Minna, Kannonkoski

Penttinen Henna, Äänekoski

Pernu Ilkka, Jyväskylä

Peura Timo, Jyväskylä

Saarimäki Reetta, Muurame

Sahindal Anna-Leena, Jyväskylä

Suonperä Juha, Jyväskylä

Timperi Kati-Erika, Jyväskylä

Vuorenpää Pirjo, Laukaa

Lisätiedot:

Osuuskauppa Keskimaa, toimitusjohtaja Antti Määttä, 050 5221011

Osuuskauppa Keskimaa, talousjohtaja Niko Toivanen, 040 5239131

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan energiajuomien myyntirajoitus jää pysyväksi toimintamalliksi4.6.2020 11:30:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa aloitti kaikissa toimipaikoissaan energiajuomien myyntirajoitusta koskevan kokeilun tämän vuoden alussa. Puolen vuoden kokeilujakson aikana asiakkaiden mielipiteitä myyntirajoituksesta kerättiin verkkokyselyn avulla. Vastauksia saatiin yli 400, vastanneista selvä enemmistö piti rajoitusta positiivisena asiana. Kokeilujakson päätyttyä Keskimaa on päättänyt tehdä energiajuomien myyntikiellosta alle 16-vuotiaille pysyvän toimintamallin kaikissa Keskimaan toimipaikoissa.

Keskimaan ravintolat ja ABC-liikennemyymälät avautuvat asiakkaille – turvalliseen asiointiin on kiinnitetty erityistä huomiota29.5.2020 10:55:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa 1.6.2020 osan ravintoloistaan sekä kaikkien ABC-liikenneasemien ravintolapalvelut kesäkuun ensimmäisen viikon aikana. Tehostetut turvallisuustoimet näkyvät järjestelyissä ja palveluissa. Asiakaspalvelussa henkilökunnalla on käytössä kasvovisiirit, pöytien sijoittelussa on huomioitu turvavälit ja toimintavoissa on paljon hiottuja yksityiskohtia turvallisen ja hygieenisen asioinnin varmistamiseksi. Myös asiakkaita opastetaan turvalliseen asiointiin.

Keskimaan ruokakauppojen tilaus- ja noutopalvelu saatavilla nyt kaikista Keskimaan S-marketeista ja Saleista sekä kolmesta ABC-marketista12.5.2020 08:55:00 EESTTiedote

Keskimaan Kauppa-apu on ruokakaupan tilaus- ja noutopalvelu, joka käynnistyi huhtikuun alussa neljässä S-marketissa: Jämsässä, Keuruulla, Saarijärvellä ja Äänekoskella. Palvelua on kehitetty ja laajennettu aktiivisesti vastaamaan asiakkaiden tarpeita koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa. Nyt palvelu on käyttöönotettu kaikissa Keskimaan 24 S-marketissa ja 14 Salessa, sekä lisäksi kolmessa ABC-marketissa. Palvelussa verkkokaupasta valitut tuotteet kerätään toimipaikassa valmiiksi kasseihin ja ne noudetaan tai toimitetaan sovittuna aikana. Tilauksia on mahdollista hoitaa myös puhelimitse.

Kauppakeskus Sokkarin poikkeusaukioloajat laajenevat ja kehityshankkeet etenevät8.5.2020 10:55:18 EESTTiedote

Kauppakeskus Sokkarin aukioloaikoja supistettiin koronaviruksen aiheuttamien toimenpiteiden vuoksi maaliskuun lopulla. Aukioloaikojen laajentaminen arki-iltojen osalta on tullut ajankohtaiseksi, kun rajusti laskeneet asiakasmäärät ovat alkaneet kasvamaan hillitysti. Poikkeustilanteesta huolimatta Sokkarille suunniteltuja kehitys- ja rakennusprojekteja, kuten ravintolamaailman uudistaminen, uusien toimijoiden myymälätilojen rakentamiset, Mestarin Herkun täydellinen uudistaminen ja kauppakeskuksen julkisivun kunnostus, on viety suunnitelmien mukaisesti eteenpäin.