Osuuskauppa Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä on valittu SOK:n hallitukseen

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan hallintoneuvosto on valinnut SOK:n hallituksen vuodelle 2022. Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä on valittu uutena jäsenenä mukaan SOK:n hallitukseen.

Osuuskauppa Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä aloittaa uutena jäsenenä SOK:n hallituksessa.

SOK:n hallitus vuodelle 2022 on valittu. SOK:n pääjohtaja Hannu Krook jatkaa SOK:n hallituksen puheenjohtajana. Uutena hallituksen jäsenenä aloittaa Osuuskauppa Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä. Keskimaata vuodesta 2010 luotsannut Antti Määttä on toiminut aikaisemmin SOK:n hallituksen jäsenenä vuosina 2008–2012.

SOK:n hallitus 2022:

Hannu Krook, pääjohtaja, SOK, puheenjohtaja

Kim Biskop, toimitusjohtaja

Nermin Hairedin,toimitusjohtaja

Rita Järventie-Thesleff, professori

Juha Kivelä, toimitusjohtaja

Veli-Matti Liimatainen, toimitusjohtaja

Harri Miettinen, toimitusjohtaja

Antti Määttä, toimitusjohtaja

Olli Vormisto, toimitusjohtaja, varapuheenjohtaja

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaa avaa ensimmäisen sähköautojen ABC-latausaseman Keski-Suomessa29.11.2021 10:25:59 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa ensimmäisen ABC-latausasemansa. Uusi 12 autopaikan ABC-suurteholatausasema avataan Jyväskylään, Prisma Palokan yhteyteen. S-ryhmän osuuskauppojen valtakunnallisen ABC-latausverkoston rakentaminen on käynnistynyt keväällä 2021. Vuoden loppuun mennessä ABC-latauspisteitä on valtakunnallisesti jo yli 50. Keskimaan ABC-latausverkosto laajenee seuraavaksi Joutsaan ja Viitasaarelle.

Osuuskauppa Keskimaa ehdolla valtakunnallisessa vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa18.11.2021 11:25:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on ehdolla vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa, jossa Oikotien Vastuullinen työnantaja -kampanja palkitsee työelämän parhaan yhteisöllisyysteon. Keskimaa on ollut edelläkävijänä ottamassa käyttöön ja kehittämässä sisäisen viestinnän Workplace-palvelua S-ryhmässä. Tänä vuonna kymmenen työnantajaa kilpailee palkinnosta. Voittaja julkistetaan 9.12.2021, äänestysaikaa on 24.11.2021 saakka.