Otava julkaisee Frederikin vauhdikkaat ja hauskat muistelmat

Ilkka Sysimetsän ja Tommi Pietarisen kirjoittama Harva meistä on Frederik ilmestyy lokakuun 2020 lopussa.

Miten ujosta pojasta tuli esiintyvä taiteilija, joka on myynyt miljoona levyä ja julkaissut 29 LP-levyä?

Rehellinen kirja kertoo lämmöllä ja huumorilla laulajatähden elämän koko kaaren itseironiaa ja kommelluksia unohtamatta.

Viihdetaiteilijan matkassa kuljetaan rätisevillä autoilla ympäri keikka-Suomea, vieraillaan hyisissä takahuoneissa mutta ennen kaikkea lauletaan täysin sydämin koko kansalle.

Ilkka Sysimetsällä on pitkä taival Suomen musiikkimaailman kestotähtenä. Vaatimattomista oloista ponnistanut Sysimetsä on luonut uransa omalla sinnikkyydellään.

Tommi Pietarinen on toimittaja ja vapaa kirjoittaja.

Lisätiedot, pdf-vedokset ja haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi

Arvostelukappeleet: arvostelukappale@otava.fi

Kirjan kansikuva: Jyri Laitinen

Kirjan kansikuva: Jyri Laitinen

Kirveitä, moottorisahoja ja saunoja − 17.9. ilmestyvä Guinnessin ennätystenkirja kutsuu tutkimaan maailmaa15.9.2020 09:12:00 EESTTiedote

Legendaarinen Guinness World Records 2021 on taas täynnä uskomattomia ennätyksiä. Pandemiasta huolimatta vuoden aikana Guinnessille saapui 32 986 ennätyshakemusta eri puolilta maailmaa − noin 90 ennätystä päivässä. Julkaistujen ennätysten joukossa on useita suomalaisennätyksiä. Esimerkiksi pääministerimme Sanna Marin pitää hallussaan nuorin pääministeri virassa -ennätystä.

Tunteet ovat työyhteisöille voimavara – vanhat ajatusmallit joutavat romukoppaan Camilla Tuomisen suositussa uutuuskirjassa15.9.2020 08:30:00 EESTTiedote

“Mitä hyötyä tästä tunnejutusta on, kun meillä on tuhat tärkeämpää asiaa kuin se, että jollain tyypillä on nyt pikkasen paha mieli?” Camilla Tuominen tuulettaa työ- ja tunne-elämään liittyviä ajatusmalleja suositussa uutuuskirjassaan Tunteet ei kuulu työpaikalle. Uutuuskirjasta otettiin toinen painos vain viikko ilmestymisen jälkeen.