Otava Oppimisen palvelut

Otava Oppimisen palvelut auttaa kouluja ja opettajia etäopetuksen järjestämisessä

Suomen johtava oppimisen palveluiden toimija Otava auttaa opettajia ja opetuksen sujuvaa järjestämistä koronaepidemian aikana. Opettajat voivat ottaa kaikki Otavan digitaaliset materiaalit veloituksetta kokeilukäyttöön Otavan Opepalvelussa kevätlukukauden 2020 loppuun asti.

”Haluamme toimia vastuullisesti ja tukea opettajia tässä haastavassa tilanteessa. Siksi tarjoamme opettajille mahdollisuuden käyttää digitaalisia materiaaleja veloituksetta loppukevään ajan. Näin varmistamme, että kaikilla Suomen koululaisilla on mahdollisuus laadukkaaseen opetukseen, vaikka se tapahtuisikin etänä”, kertoo Otava Oppimisen palveluiden kustannusjohtaja Teuvo Sankila.

”Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että opettajat voivat ottaa käyttöön loppukevään ajaksi digitaalisia materiaaleja Otavan Opepalvelussa. Oppimateriaalien lisäksi palvelusta löytyy mm. digiopetusaineistoja opettajan työn tueksi sekä työkaluja, joilla voi työstää tehtäväpaketteja oppilaille”, Sankila sanoo.

”Seuraamme tilannetta tarkkaan ja katsomme, miten voimme auttaa opettajia kevään aikana”, Sankila tiivistää.

Lisätietoja:
Teuvo Sankila, kustannusjohtaja