OTSO Metsäpalvelut Oy

OTSO aloittaa yt-neuvottelut vahvistaakseen toimintakykyään

OTSO Metsäpalvelut Oy käynnistää yhteistoimintaneuvottelut varmistaakseen yrityksen lyhyen ja pitkän aikavälin toimintakyvyn ja elinkelpoisuuden.

Yhtiön elinkelpoisuuden turvaaminen, kassan riittävyyden varmistaminen, taloudellisen tilanteen tervehdyttäminen ja rahoituksen turvaaminen ei ole mahdollista OTSO:n nykyisellä liiketoimintamallilla.

”Pyrimme harkittavilla toimenpiteillä varmistamaan yrityksen pitkän ja lyhyen aikavälin toimintakyvyn ja elinkelpoisuuden. Tilanne on valitettava, mutta resursseja on suunnattava uudelleen, koska työn määrä on vähentynyt olennaisesti ja pysyvästi tietyillä liiketoiminta-alueilla”, sanoo OTSO Metsäpalvelut Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Pihlava

Harkittavilla toimenpiteillä tavoitellaan niiden mahdollisesti toteutuessa kuluvalle tilikaudelle 0,5 miljoonan euron säästöä sekä seuraaville tilikausille n. 2,5 miljoonan euron vuotuisia kustannussäästöjä kannattavien liiketoimintaedellytysten varmistamiseksi ja tuottavuuden parantamiseksi.

OTSO:n koko henkilöstöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut alkavat 9.9.2020.

Jyrki Pihlava

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta OTSO Metsäpalvelut Oy

OTSO Metsäpalvelut Oy käynnistää yhteistoimintaneuvottelut14.8.2020 15:06:04 EEST | Tiedote