Oulun yöelämän mehukkain uutuus Mango DiscoBar vie värikkäälle Karibialle – avajaisia vietetään ensi viikon perjantaina

Mango DiscoBar avaa ovensa Saaristonkadulla perjantaina 9.2. Kolmikerroksinen yökerho tarjoaa lähes tuhannelle juhlijalle tuulahduksen väliamerikkalaista tunnelmaa ja neljä erilaista musiikkimaailmaa.

Mango DiscoBarin avajaisia vietetään Oulussa perjantaina 9.2.

Uutuusklubin konsepti on ideoitu kaukaa Karibian, Väli- ja Etelä-Amerikan baareista sekä paikallisten kaupunkien katukuvasta. Restamaxin nuorisoyökerhojen linjajohtaja Miko Helanderin mukaan Mango DiscoBar tuo kaupunkiin helposti lähestyttävän ja laadukkaan, uudenlaisen nuorten aikuisten illanviettopaikan.

- Nimensä mukaisesti Mango DiscoBar yhdistää baarin ja discon parhaat ominaisuudet: kiireettömän baarin henkilökohtaisen palvelun ja rennon ilmapiirin sekä kaupungin parhaat tanssilattiat. Seurustelulle ja yhdessäololle omistettu baari panostaa juomapuolen tarjontaan latinoamerikkalaisilla mauilla ja ylemmissä kerroksissa juhlitaan vauhdikkaammin, Helander kuvailee.

Katutason baari aukaisee ovensa jo alkuillasta ja toimii erillisenä osiona ennen Discon aukeamista. Toisesta kerroksesta löytyy kaksi tanssimusiikille omistettua isompaa puolta ja kolmas kerros toimii niin osana yökerhoa kuin on varattavissa seurueille yksityiseenkin käyttöön. Sisustuksen lauta- ja kivipinnat upeine seinämaalauksineen vievät aitoon väliamerikkalaiseen ravintola- ja baarielämään.

- Uskomme Oulussa olevan kysyntää yökerholle, joka on suunnattu 20 vuotta täyttäneille asiakkaille ja joka painottuu selkeästi tanssimusiikin ja hyvän juomatuotteen ystäville. Lisäksi Mango Discobarissa nautitaan ”säännöllisen epäsäännöllisesti” myös eri artistien keikoista. Ensimmäiseen live-iltaan 16.2. Tempoa antaa Bess ja 23.2. juomalauluja laulattaa Spekti. Unohda kylmä – tervetuloa lämpimään, ravintolapäällikkö Johanna Kukkohovi toivottaa.

Mango DiscoBar (K20)
Saaristonkatu 16, Oulu
Avoinna: ke–la klo 22–04 (baari klo 18 alkaen)

Miko Helander, nuorisoyökerhojen linjajohtaja, Restamax Oyj, puh. +358 50 567 9227

Restamax-yrityssivut: www.restamax.fi, Restamax-kuluttajasivut: www.ravintola.fi, Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

Mango DiscoBarin avajaisia vietetään Oulussa perjantaina 9.2.
Logo: Mango DiscoBar

Restamaxilta uusia elämyshuoneavauksia – Tampereelle Vihahuone ja Seinäjoelle kaksi Run Out -pakohuonetta1.2.2018 10:00Tiedote

Tampereella elämyskeskus Crazy Golfin tiloihin on avattu Vihahuone. Huone tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden paiskoa tavaroita rikki erilaisilla apuvälineillä ilman siivousvelvoitetta tai huonoa omaatuntoa. Seinäjoelle puolestaan on avattu kaksi Run Out -pakohuonetta, joissa pelaajat yrittävät löytää vihjeiden avulla tiensä ulos suljetusta huoneesta 60 minuutissa. Avatut viha- ja pakohuoneet kuuluvat Restamaxin tytäryhtiö Poolmax Oy:n omistukseen.