Palkansaajajärjestö Pardia palkitsi ansioituneita aktiivejaan

Palkansaajajärjestö Pardia muisti edustajakokouksessaan Helsingissä 27.11.2018 ansioituneita aktiivejaan ansiomerkillä. Ansiomerkkejä sai seitsemän henkilöä.

Hopeisen ansiomerkin saivat Johanna Asikainen Pardian henkilöstö, Timo Heino Tekniikan ja Tiedon Toimihenkilöt TTT, Satu Kaukonen Maanpuolustuksen Henkilökuntaliitto MPH, Mats Kommonen Yliopistojen ja tutkimusalan henkilöstöliitto YHL, Tarja Koskela, Sosiaali-, terveys- ja kasvatusalojen ammattiliitto Steka ja Merja Lintoja Pardian henkilöstö sekä Ulla Noponen Pardian henkilöstö.

Lisätietoja: Palkansaajajärjestö Pardian viestintäpäällikkö Riitta Nieminen, gsm 040 773 6591.