eCraft_

Palmia digitalisoi palvelutuotannon ohjauksen yhdessä eCraftin kanssa

Siivous-, turva-, kiinteistö- ja ravintolapalveluja koko Suomen alueella tuottava Palmia ottaa käyttöön uuden palvelutuotannon ohjausjärjestelmän parantaakseen asiakkaiden palvelukokemusta ja mahdollistamaan liiketoiminnan nopeaa kasvua. Uudeksi palvelutuotannon ohjausjärjestelmäksi valikoitui eri globaalien järjestelmien joukosta pitkällisen ja perusteellisen selvityksen jälkeen Microsoft Dynamics 365 for Field Service ja kumppaniksi eCraft Oy Ab.

Palmia tarjoaa yksityisille ja julkisille toimijoille siivous- turva-, kiinteistö- ja ravintolapalveluja. Palmian tavoitteena on kasvaa voimakkaasti ja laajentaa toimintaa koko Suomen alueelle. Kasvun mahdollistamiseksi Palmia päätti digitalisoida koko kentällä tapahtuvan liiketoimintansa.

Toimitettavan Dynamics 365 for Field Service -ratkaisun avulla asiakkaita pystytään jatkossa palvelemaan oikea-aikaisesti ja oikeassa paikassa parantaen näin palvelukokemusta. Helppokäyttöisillä työkaluilla toiminta myös tehostuu. Ratkaisu tulee käyttöön toimitila- ja kiinteistöpalveluiden kenttätyön ohjaukseen yli 1000:lle käyttäjälle. Pilottikäytöt aloitetaan loppuvuodesta 2017 ja laajaan käyttöön ratkaisu otetaan vuoden 2018 aikana.

Vahva kasvu vaatii oikeanlaiset työskentelyvälineet

Dynamics 365 for Field Service integroituu Palmian Dynamics 365 for Operations ERP -ratkaisuun. eCraftin kokemus varhaisen vaiheen Dynamics 365 for Field Service -käyttöönotosta ja kenttätyön ohjauksen järjestelmäratkaisuista yleensä oli keskeinen seikka toimittajavalinnassa. Valintaa edelsi lähes vuoden kestänyt Proof of Concept -vaihe.

”Haemme ratkaisulla strategiamme mukaisia vahvoja edellytyksiä tulevalle kasvulle sekä liiketoiminnan tehokkuudelle. eCraftin ymmärrys huoltobisneksestä sekä Field Service tulevaisuuden ratkaisuna vakuuttivat meidät. Lisäksi eCraftin kenttätyön mobiliteetin vahva osaaminen oli meille ensiarvoinen valintakriteeri, sillä tavoitteena on nimenomaan tehostaa ja helpottaa työtä kentällä. Näin kenttätyöntekijämme voivat keskittyä asiakkaiden palveluun järjestelmien pyörittämisen sijaan ”, kiteyttää Palmian liiketoimintajohtaja Petri Bemeleit.

Matti Saastamoinen, myyntijohtaja
eCraft Oy Ab
matti.saastamoinen@ecraft.com

Petri Bemeleit, liiketoimintajohtaja
Palmia Oy
petri.bemeleit@palmia.fi

Tietoja julkaisijasta

eCraft Oy Ab on IT- ja konsultointointipalveluihin keskittynyt yritys, joka toimii Espoossa, Tampereella, Vaasassa ja Malmössä. eCraftilla työskentelee noin 200 ammattilaista, jotka ovat erikoistuneet ERP-, CRM- ja BI-liiketoimintaan sekä sovelluskehitykseen ja infrapalveluihin. Yrityksen liikevaihto vuonna 2017 oli noin 19 miljoonaa euroa.

Palmia Oy on monipalvelua tarjoava yhtiö, joka palvelee yli tuhannessa kohteessa 1 600 työntekijän voimin. Palmia rakentaa palvelukokonaisuutensa aina asiakkaiden tarpeiden mukaiseksi - palveluvalikoimaan kuuluu ravintola- siivous-, turvallisuus- ja kiinteistöpalvelut. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli noin 82 miljoonaa euroa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta eCraft_

Kovassa kasvussa oleva eCraft rakentaa Suomen suurimman Microsoft Dynamics -liiketoiminnan ostamalla EVRY Finlandin Dynamics-yksikön4.1.2019 08:00:00 EET | Tiedote

Suomalainen IT -ja konsultointiyhtiö eCraft on kovassa kasvussa. Vastatakseen asiakkaiden tarpeisiin ja markkinoiden muutoksiin paremmin yhtiö ostaa EVRY Finlandin koko Microsoft Dynamics -liiketoiminnan. Samalla 40 EVRYn työntekijää siirtyy eCraftin palvelukseen. Liiketoimintakaupan myötä eCraft kasvaa Suomen suurimmaksi Dynamics-ratkaisutoimittajaksi ja palvelee jatkossa 200 asiakasta yli 160 Dynamics-asiantuntijan voimin. Kaikkiaan eCraftilla työskentelee 260 asiantuntijaa pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Vaasassa, Turussa sekä Malmössä Ruotsissa. eCraft-konserni tavoittelee vuonna 2019 lähemmäs 40 miljoonan euron liikevaihtoa.

Digita uudistaa talouden- ja toiminnanohjauksen eCraftin toimittamalla Microsoft Dynamics -kokonaisratkaisulla30.5.2018 11:10:59 EEST | Tiedote

Digita välittää radio- ja tv-ohjelmat luotettavasti kaikille suomalaisille – ympäri vuorokauden ja vuoden jokaisena päivänä. Valtakunnallisen jakeluverkon ylläpito ja ympärivuorokautisen saatavuuden varmistaminen onkin Digitalle merkittävä osa ydinliiketoimintaa. Luotettavan ja laadukkaan toiminnan tueksi yritys kaipasi toiminnanohjausjärjestelmää, joka skaalautuu ja taipuu yrityksen liiketoiminnan kehittymisen mukana palvelemaan nykyisten lisäksi myös uusia liiketoiminta-alueita. Tahtotilana yrityksellä oli saavuttaa uudistuksen myötä toiminnanohjauskokonaisuus, jossa organisaatiolle kriittinen tieto on saatavilla ja hyödynnettävissä eri liiketoiminnoissa juuri oikealla hetkellä.