Parkkisähkö Oy panostaa kasvuun ja nimitti uusia avainhenkilöitä

Sähköautojen latauspalveluja tarjoava Parkkisähkö Oy panostaa kasvuun ja on palkannut uusia avainhenkilöitä.

Myyntijohtajana ja johtoryhmän jäsenenä aloittaa dipl.ins. Kimmo Akiander, jolla on 20 vuoden kokemus sähkötekniikan ja elektroniikan myynnin johtotehtävistä mm. Tepcompista, Eaton Powerista ja Incapistä.

Parkkisähkön Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueen myyntipäälliköksi on nimitetty tradenomi Kai Kulovaaran. Hän oli aikaisemmin Kompan Suomi Oy:n aluemyyntipäällikkönä.

KTM Ville Sirén on nimitetty digitaalisen liiketoiminnan johtajaksi (CDO). Hänellä on kokemusta DNA:lta, Nokialta sekä IBM:ltä digitaalisen liiketoiminnan palvelukehityksestä.

Insinööri Tatu Tikanmäestä tulee Parkkisähkön järjestelmäsuunnittelija. Hän on aikaisemmin ollut mm. Devectonissa, Obeluxissa ja Nokialla.

Dipl.ins. Anders Lindahl aloittaa supply chain managerina. Hän on kokenut toimitusketjujen tuntija, joka on ollut mm. Schneider Electricin ja Husqvarnan palveluksessa.

Parkkisähkön toimitusjohtaja aloitti 4.10. Jari P. Ängeslevä. Hän on tehnyt kansainvälisen uran digitaalisessa liiketoiminnassa. Viimeksi Eficoden johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Parkkisähkö Oy on suomalainen sähköautojen latauspalveluja tarjoava yritys. Parkkisähkö on kehittänyt sähköautojen latausteknologiaa ja niihin liittyviä tietojärjestelmiä jo viiden vuoden ajan. Parkkisähkö tarjoaa avaimet käteen -periaatteella sähköautojen latauksen kokonaisratkaisuja kiinteistöissä.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Jari P. Ängeslevä