Patria ja FSP sopimukseen Hämeenlinnan pintakäsittelytoimintojen liikkeenluovutuksesta

Patria ja FSP Finnish Steel Painting Oy ovat 30.11.2018 allekirjoitetulla sopimuksella sopineet pitkäaikaisen yhteistyön aloittamisesta Hämeenlinnassa.

AMV-miehistönkuljetusajoneuvo Kuva: Patria

Patria ja FSP Finnish Steel Painting Oy aloittavat 30.11.2018 allekirjoitetulla sopimuksella yhteistyön Hämeenlinnan tehtaalla. Tehtaan pintakäsittelytoiminnot siirtyvät FSP:lle 1.1.2019 alkaen.

Pintakäsittelylaitoksen nykyisen toimijan työntekijät siirtyvät FSP:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Hämeenlinnan yksikössä käsitellään Patrian tuotteiden lisäksi myös muiden lähialueen yritysten tuotteita.

-Patrialle mahdollisten pintakäsittelyn yhteistyökumppaneiden valinnassa kyvykkäimmäksi vaihtoehdoksi osoittautui FSP. Me Patrialla haluamme toimia yhteistyössä eri alojen edelläkävijöiden kanssa, sanoo johtaja Jere Tuominen Patrialta.

-Uskomme, että kumppanuus FSP:n kanssa tuo meille sellaista pintakäsittelyosaamista, jolla saamme tuotettua lisäarvoa eri mantereilla ja huomattavan erilaisissa olosuhteissa toimiville asiakkaillemme. Osaamisen ja luotettavuuden lisäksi FSP:n kansainvälinen toimintakyky luo etua yhteistyölle.

Laaja-alaiset kumppanuudet kiinnostavat

FSP:n uusi pintakäsittely-yksikkö sijaitsee Hämeenlinnan Hongiston teolllisuusalueella, Patrian tehtaan yhteydessä. Yksikössä käsitellään tehokkaasti niin pienosia kuin luovutusvalmiita ja kokoonpantuja miehistönkuljetusajoneuvoja. Pintakäsittelylaitos voi menetelmillään palvella konepajateollisuuden toimijoita koko Hämeen ja Pirkanmaan alueella.

-Investoimme kumppanuuteen. Yhteistyöstä Patrian kanssa FSP hakee pitkäaikaista kumppanuutta kansainväliseen toimijaan. Hämeenlinnan tehtaalta saamme osaamista ja teknologioita, joiden avulla pystymme palvelemaan myös muita olemassa olevia - ja tulevia asiakkaitamme, toteaa FSP:n toimitusjohtaja Pentti Virtanen.

Patria

Patria on kansainvälinen puolustus-, turvallisuus- ja ilmailualan elinkaaren tukipalvelujen ja teknologiaratkaisujen tuottaja. Patria tarjoaa kaluston käytettävyyttä ja suorituskyvyn jatkuvaa kehittämistä sekä tiedustelu-, valvonta- ja johtamisjärjestelmien tuotteita ja palveluja ilmailu- ja puolustusalan toimijoille.

Toimipisteitä on Suomen lisäksi muun muassa Ruotsissa, Norjassa ja Virossa.

Vuonna 2017 Patrian liikevaihto oli 467,7 miljoonaa euroa, ja konsernissa toimii 2 800 ammattilaista.

FSP Finnish Steel Painting Oy

FSP Finnish Steel Painting Oy on yksi Pohjois-Euroopan johtavista pintakäsittely- ja lisäarvopalveluita tarjoavista yrityksistä. Yrityksen palveluksessa on yli 250 alan ammattilaista ja sen liikevaihto on noin 22 M€.

FSP tarjoaa teollisuuden pintakäsittely- ja asiantuntijapalveluja asiakaslähtöisesti ja ympäristöystävällisesti koko elinkaaren ajan, olosuhteiden määrittelystä pintakäsittelyyn ja sen tarkastuksiin, aina takuun jälkeiseen kunnossapitoon saakka. FSP:llä on Suomen lisäksi toimintaa myös Virossa ja Puolassa.

Pentti Virtanen, Toimitusjohtaja
FSP Finnish Steel Painting Oy
pentti.virtanen@fspcorp.com

Jere Tuominen, Johtaja, Toimittajaverkoston hallinta
Patria
Puh. 040 869 6731
jere.tuominen@patria.fi

AMV-miehistönkuljetusajoneuvo Kuva: Patria
FSP Finnish Steel Painting maalaus, kuva FSP
AMV-miehistönkuljetusajoneuvo ja Nemo-asejärjestelmä. Kuva: Patria
FSP:n toimitusjohtaja Pentti Virtanen Kuva:FSP

Espoon Keilaniemen Raaden hampaaseen avautuu Suomen nykyaikaisin kuntosali – Fit Keilaniemi on kuntosalien edelläkävijä15.10.2019 09:17:11 EESTTiedote

Millainen on tulevaisuuden kuntosali? Sen haluaa näyttää loppuvuodesta Espooseen Nesteen vanhaan pääkonttoriin avautuva Fit Keilaniemi, jonka tavoite on olla kuntosalien edelläkävijä. Kuntosalin välineistö ja kokonaisuus ovat osin ainutlaatuisia Suomessa, ja huipputason sali sopii myös aloittelijoille. Fit Keilaniemi on osa Suomen nopeimmin kasvavaa kuntosaliketjua, Ole.Fit-ketjua.

Fit Skatta avattiin – hyvinvointiin erikoistunut premium-kuntosali on myyty jo lähes täyteen3.9.2019 09:13:30 EESTTiedote

Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju Ole.Fit laajenee tänä syksynä kahdeksalla toimipisteellä. Fit Skatta avasi ovensa 3.9.2019. Treenaamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvä premium-tason kuntosali herätti jo etukäteen niin paljon kiinnostusta, että lähes kaikki sen jäsenyydet myytiin ennen kuntosalin avausta. Fit Global Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja Ole.Fit-ketjun perustaja Tomi Peltonen kertoo, että monipuoliseen kuntosaliketjuun mahtuu erilaisia kuntosalikonsepteja.